מתלבטים מאוד אם להביא ילד שלישי למשפחה

דיון מתוך פורום  יחסי הורים ילדים וזוגיות

18/02/2013 | 08:11 | מאת: מאי

שלום, אני נשואה עם 2 ילדים הגדול בן 5 והקטנה בת שנתיים ושלושה חודשים ואני ובעלי מאוד מתלבטים אם להביא ילד נוסף. הוא יודע שהוא רוצה אך אני קצת פחות . אני די איבדתי את הסבלנות שלי כשהגדול שלי נולד שכן הוא עשה המון בעיות בשינה והיה מתעורר פעמים רבות ועד שהחל לישון לילה שלם נולדה הקטנה שכעת גם היא לעיתים מתעוררת מס' פעמים . מה גם ששניהם מתעוררים מאוד מוקדם קצת לפני 6 בבוקר. אני מפחדת שאני אאבד את עצמי כי אין לי זמן לעצמי רק אחרי שהם נרדמים (בסביבות 20:00), יחד עם זאת אני כן רוצה משפחה גדולה וילד נוסף, בזמן האחרון מתחשק לי תינוק. אני ממש בהתחבטות עם עצמי. גם כלכלית זה מקשה. למרות שאני ובעלי בעבודה טובה. איך אני אדע מה לעשות

22/02/2013 | 05:31 | מאת: לי

גם לי ילדים בגילאי הילדים רק שהבכורה זו בת והקטן זה בן. ואני גם מתלבטת לגבי שלישי. הקשיים שלי הם גילי 41, ההריונות שלי הם מטיפולים, אין לנו עזרה עם הילדים, לי אין עבודה מסודרת אלא רק לבעלי וגם אני מרגישה את הקושי שכל הזמן לטפל בילדים- לקחת אותם לטיפולים, רופאים, חברים, חוגים, לקנות להם, להעסיק אותם וכו' אבל למרות כל הקשיים האילו גם אני רוצה משפחה גדולה בייחוד שאין לבעלי הורים ולי נשארה רק אמא שחולה כל הזמן והאחים לא ממש בקשר ויש להם כבר ילדים גדולים. הילדים שלי אומנם ייצבו את השינה שלהם מאוד מהר וברוך השם אני לא סובלת מזה אבל אי אפשר לדעת איך שלישי יהיה. אני חושבת שצריך לחשוב גם על האיכות חיים שתהיה אחרי שלושה ילדים. אני חושבת שבשביל החלטה כזו את צריכה לקחת בחשבון מס' נקודות- 1. הגיל שלכם. 2. אם את יכולה להכנס להיריון באופן טבעי. 3. אם יש לכם עזרה עם הילדים. 4. לבדוק איזה צורך זה ממלא ילד שלישי 5. האם תוכל להיות לכם איכות חיים עם ילד שלישי 6. לבדוק מה המצב הכלכלי שלכם והשאיפות הכלכליות שלכם ולבדוק אם זה בר מציאות עם עוד ילד. לפי דעתי, זו מלחמה בן הרגש להיגיון אבל מלחמה קשה שחייבים להכריע בה לפני שהזמן יברח. מאחלת לך בהצלחה ובבריאות טובה בכל החלטה שתבחרי ואשמח שתשתפי אותי בהתלבטות שלך. מחכה לשמוע ממך שוב. חג שמח!!!

22/02/2013 | 06:59 | מאת: מאי

היי לי, תודה על התשובה. ההתבלטות הכי גדולה שלי היא שבגלל שהילד הגדול שלי מאז שנולד היו לי בעיות שינה איתו הסבלנות להיות איתם ירדה. כי אני כל הזמן עייפה. ואני מרגישה שאני לא אמא טובה כי דיי. אין לי כח כל הזמן להעסיק אותם, למשל בפורים יום ראשון חופשה ואני מתבאסת כי אני לבד עם שניהם ואיך אני אעסיק אותם, ולא יהיה לי דקה לעצמי. ובחוץ מפוצץ בילדים והורים כך שאין לאן ללכת מבלי להתעצבן. הפחד שלי הגדול שאני לא אביא ילד כי בעלי רוצה ולי מתחשק תינוק קטן, הרי הם גודלים ואיתם הצרות. ואם גם הוא לא יישן אני מפחדת להיכנס לדיכאון ועוד יותר לאבד את הסבלנות המועטה שנותרה לי.

מנהל פורום יחסי הורים ילדים וזוגיות