הריון שלישי ?!

דיון מתוך פורום  יחסי הורים ילדים וזוגיות

03/06/2012 | 16:08 | מאת: מירי

שלום, נשואים 10 שנים, יש לנו 2 ילדים הקטנה בת 4. בשנה האחרונה התחלתי לחשוב על ילד נוסף. שיתפתי את בעלי. הוא אינו רוצה. אומר שאין לו מקום לעוד ילד, שאין לו רצון לשנות את המבנה המשפחתי הקיים כרגע, לצאת מאיזור הנוחות וכו. אני מבינה אותו והכל הכל נכון. אבל... הרצון שלי, הכמיהה לחוות עוד הריון, ולגדל עוד ילד , להגדיל את המשפחה שלנו הוא כל כך גדול. אני מרגישה שאני עושה מצויין את ה"עבודה " הזו.אני בת 38 וזו אולי ההזדמנות האחרונה??? כשאתבגר - אצטער. אני כל כך בטוחה בזה וכל כך מכירה את עצמי. אחייה את כל חיי בהחמצה. ניתן לגשר על הפערים הללו?

שלום לך מירי, חשוב לנסות ולראות מדוע הוא לא רוצה לשנות את המצב. אולי זה משום שבהריונות הקודמים הוא לא הרגיש משמעותי עבורך או עבור הילדים. אולי הוא מאבד את הקשר איתך בזמן ההריון ולאחריו? אהוד גלבוע

06/06/2012 | 00:13 | מאת: מירי

זו הסיבה העיקרית. הוא אדם בסך הכל חרד, מתנהל בשחור - לבן, בעוד אני מתנהל יחסית על מי מנוחות. העניין הזה יותר בנינו לעיתים חיכוכים. לידת ילד באופן טיבעי מעלה את סף החרדה ואני באמת באמת מבינה את כל זה. אבל לא רוצה לקבל. אני מכירה את עצמי. אחיה בהחמצה כל חיי. איזו שטות עשיתי שלא התעקשתי יותר. ואם אתעקש? איך אפשר להתגבר על פערים בתפיסה, בהתמודדות?

מנהל פורום יחסי הורים ילדים וזוגיות