הצילו!!!!!!!!1

דיון מתוך פורום  יחסי הורים ילדים וזוגיות

16/08/2006 | 10:05 | מאת: תמי

ביתי עוד חודשיים בת 14 ויש נער בכיתה שהציע לה חברות והיא הסכימה היא תמימה לדעתי הוא זומם עליה מינית שולח לה SMS לפאל' שהוא מת להתנשק איתה ולראות חאן הדברים יזרמו וכל מיני דברים מזעזעים שאני לא יודעת אך להתמודד היא ביתי הבכורה ואני אמא צעירה שלא יודעת מה לעשות הילדה בוכה היא רוצה אותו בתור חבר מצד שני היא לא יודעת ולא מבינה את הסיכונים הבהרתי לה ודברתי איתה על הסיכונים והיא לא רוצה לשמוע אותי מה עושים הצילו!!!!!!!!!!!!!

16/08/2006 | 15:48 | מאת: אמא

א.תחליטי ממה את מפחדת:שבתך תתחיל לקיים יחסי מין?שחבר של בתך מסוגל לאנוס אותה?שלבתך אין מספיק ידע?..וכ.ד. אחרי שתבינינ את עצמך ותעשי רשמה תרגישי ככל הנראה יותר שליטה במצב. ב.דברי עם בתך שאת אוהבת אותה ומכבדת את רגשותיה ולכן את רוצה להיות בטוחה שהיא מוכנה לעשות בחירה שקולה,הרי זו בחירה שלה.תדאגי שבתך תדעה על הבדלים בצפיות מהקשר בין בנים לבנות בגילאים האלה,על הבדלים בהתפתחות המינית.(על תדברי דברים רעים על החבר הזה,היא רק תרגיש שאת נגדה)דברי עם בתך על גבולות שלה בקשר,היא אמורה להחליט את זה מראש.היא אמורה לדעת על מחלות מין,הריון ומניעתם.תגידי לה שזכותה לשמור על עצמה ועל דעותיה,על הפרטיות שלה ועל גופה;שלאף אחד אין זכות לעשות לה שום דבר בכח.ושחבר חייב לכבד אותה ופרטיותה.אם היא תרגיש לחץ מצדו שתדלק לה נורה אדומה.עליה גם לדעת איך למנוע אלימות(נגיד לא להשאר לבד עם הבחור עד שהיא לא בטוחה בו,לא להביא אותו הביתה כשההורים לא נימצאים ןכו')ומה שלא יהיה תשתדלי להיות איתה ולא נגדה כביכול.

10/09/2006 | 11:25 | מאת: מור וכסמן

שלום רב, אני מעריכה שכל עוד תתייחסי לדברים כאל "מזעזעים",בתך לא תסכים להקשיב. הגיל של בתך הוא הגיל שבו בטוחים שההורים הם כבר נורא זקנים,מיושנים ולא מבינים כלום. לכן,ככל שתתבצרי בעמדתך ותנסי לכפות אותה על בתך,היא תתבצר בעמדתה והחשש הוא שבמקרה כזה,גם אם היא תבין שזה לא מתאים לה,היא תמשיך רק כדי לא לצאת כנועה מולך.מה כן ? חשוב שכל שיחה בנושא תגיע ממקום של הקשבה ,קבלה ואמפטיה לבתך. את לא חייבת להסכים למעשה,את חייבת להגיד את זה בצורה שאינה שוללת אותה ואת תחושותיה. נסי לזכור את עצמך בסביבות הגיל הזה,זה יעזור. אם תצליחי לשמור על המינון הנכון של הסתיגות מהדברים לצד כבוד ואמפטיה תוכלי להגיע למצב שבו היא תהיה מסוגלת לשתף אותך,מה שכמובן עדיף על פני מצב שבו בעקבות נוקשות שלך,היא תתרחק ותשאר ללא עזרתך במקרה שתצטרך. בנוסף,אם תצליחי לגלות גמישות בנושא,תוכלו להגיע למצב שבו בתך נפגשת איתו בביתכם ואז יש לך גם קצת יותר יכולת לבדוק מי הנער,מאשר אם היא תעשה את זה מאחורי גבך. בהצלחה, מור

מנהל פורום יחסי הורים ילדים וזוגיות