גן חובה - לא מזמינים חזרה

דיון מתוך פורום  יחסי הורים ילדים וזוגיות

11/04/2019 | 20:41 | מאת: מיכל

שלום, הבת שלי בגן חובה, מין גיל כזה אני חושבת שמה שקורה עדיין מאוד מאוד קשור לרצון ההורים או בעצם האימהות... הבת שלי מזמינה חברות, וחלקן לא תמיד מזמינות אותה חזרה. נכון שהחברות הטובות כן...אבל גם כאלה שהגננת בפירוש אומרת שהן נהנות לשחק יחד בגן, האימהות שלהן (קצת מוזרות אולי, לא ברורות לי לגמרי) לא טורחות להזמין חזרה, יש לציין שלא ברור לי לגמרי אם זה אכן אי רצון האם או אי רצון הבת אבל כאמור - כן משחקות בכיף ונהוג, בין האימהות, בכל מיקרה להזמין חזרה.. שאלתי - מה אני עונה לבת שלי ששואלת אותי למה היא לא מוזמנת לאותן ילדות. תודה!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום מיכל, אכן הנושא החברתי לא תלוי בילדים עצמם ,אלא בהורים. אני מציע לך להיות בקשר עם האימהות וכך יבנה הקשר גם בין הבנות. מה דעתך? אהוד

12/05/2019 | 14:21 | מאת: מיכל

דעתי היא שלא ענית לשאלתי. ברור שלו יכולתי להיות חברה של כל האימהות האלה, הייתי, אבל זה לא לגמרי מציאותי. אז לשאלתי, מה לדעתך כדאי לענות לה?

ערב טוב, את רוצה לדעת מה לענות לבת שלך, כדי שלא תיפגע חברתית, אבל נראה לי שלפני כן, כדאי שאת תפתרי את הבעיה החברתית שלך. את אמורה למצוא דרך בעצמך ליצור קשרים ואז הבת שלך תוכל לקחת ממך דוגמא. מה דעתך?

שלום מיכל מכיוון שיש לילדה שלך חברות שכן באות אליה ומזמינות אותה אליהן, הייתי מתמקד בקשר איתן. לא הייתי אומר לבת שלך שהיא דחויה על ידי אלו שלא מזמינות אותה. כי יש לה חברות כן רוצות קשר איתה. אפשר להגיד , שיש כאלו שאוהבות את הבת שלך יותר ויש כאלו שפחות. כי כך זה בחיים. מה דעתך?

מנהל פורום יחסי הורים ילדים וזוגיות