לילות ללא שינה

דיון מתוך פורום  יחסי הורים ילדים וזוגיות

21/09/2005 | 16:45 | מאת: שרה

אנו הורים ל2 ילדים האחד בן שנתיים וחצי והשני בן 10 חודש.הגדול בגן והקטן איתי בבית.מיום לידת הקטן אין לנו לילה אחד עם שעת שינה רצופה,הוא מתעורר במהלך כל הלילה כל הזמן בבכי ולא חוזר לישון ובעקבות כך הוא גם חולה ה מ ו ן!ניסנו את כל השיטות לתת לו לבכות מס' דקות, לשבת בחדר ,לא לשבת בחדר, לספר לו כל מה שאנחנו עושים לפני ,לא לתת לו לישון במהלך כל היום או לתת לו לישון רק שעה בצהרים,כ ל ו ם לא עובד! אנחנו מרגישים שאנחנו בקריסת מערכות טוטאלית ושזה מתחיל לפגוע בבננו השני ובזוגיות שלנו .כבר אין כל כך הרבה סבלנות אין כוחות להתמודד יאוש ודיכאון.ניסנו בנוסף לכל שיטות החינוך ללכת גם להומהופט ושוב כלום לא עוזר. אנא עזרתכם הבהולה מהמשפחה הקורסת.

21/09/2005 | 23:00 | מאת: מור וכסמן

לילה טוב, אין ספק שאתם מאוד מוצפים ומותשים,זה מאוד בולט בהודעתך. קשה לי להאמין שבמצב כזה תצליחו להביא לשינוי בכוחות עצמכם,לכן אני מציעה לפנות ליעוץ. אני הייתי מתחילה בהתייעצות בטיפת חלב עם אחות שאת סומכת עליה ו/או עם רופא הילדים בקופ"ח (ואל תקבלי את התשובה - אין מה לעשות,תתרגלו). במידת הצורך הייתי מבקשת הפניה למכון להתפתחות הילד או פונה לטיפול פרטי. בהצלחה, מור

22/09/2005 | 09:36 | מאת: שרה

שלום,בטיפת חלב אמרו לי שזהו אופי הילד,הרופאה שלו עובדת עצות כמונו ,ביקשתי ממנה לגשת למעבדת שינה והיא אמרה שזה לא יביא לפיתרון,בנוסף שהוא חולה(וזה הרבה מאוד)הוא מקבל אנטיביוטקה שאמורה קצת לטשטש אותו וזה עושה ההפך,ניסנו גם תכשירים הומהופטים לשינה אבל פשוט כלום לא עובד עליו.האם את יכולה להמליץ לי על מקום לקבלת טיפול? הכי חשוב תודה רבה על מהירות קבלת תשובתך ועזרתך.

מנהל פורום יחסי הורים ילדים וזוגיות