התחצפות וחוסר כבוד של בתי

דיון מתוך פורום  יחסי הורים ילדים וזוגיות

15/06/2017 | 04:21 | מאת: אבא גרוש

שלום, בתי בת ה-9 נמצאת בחזקת אמה ומזה תקופה ארוכה בתי מתחצפת בשיחות טלפוניות בו בתי פונה אליי בצורה של פקודות מזלזלות, בשיחות אלו אני מבהיר לבתי שצורת הדיבור איננה ראויה והיא צריכה לנסח את הפניה אליי בצורה מכבדת יותר ואז בתי משנה את טון הדיבור ומדברת בצורה הרצויה, לצערי צורת הדיבור חוזרת על עצמה ורמת הזלזול רק מתגברת בהנחיית גרושתי שמדברת איתה ברקע ומנחה אותה איך לפנות אליי ואני לא מצליח לבלום את ההידרדרות, בחצי השנה האחרונה בתי החלה להתעלם מבקשות שלי כשהיא אצלי ואם אני מעניש אותה היא לא מוכנה להישאר אצלי והולכת לאמה, הקשר עם בתי מאוד חשוב לי ועד לאחרונה הקשר ביננו היה ממש טוב, למיטב ידיעתי, משיחות שבתי מקיימת עם גרושתי, בתי מתייחסת בכבוד הראוי לגרושתי כך שנראה שחוצפה והזלזול היא כלפי בלבד. אשמח לדעת מה אוכל לעשות בכדי להפסיק את ההידרדרות במצב. תודה.

שלום לך, אכן , כאשר זוגות מתגרשים ,לעיתים יש הסתה של צד אחד נגד השני. אני לא מציע לך להעניש את הבת שלך.כי כך אתה מרחיק אותה ממך. במיוחד אם אתה יודע שזו הסתה של הגרושה. הדרך כאן , עדינה וזהירה, כיצד למשוך את לב בתך כך שהיא תתיחס אליך בכבוד ולא תזלזל בך. מה דעתך? אהוד גלבוע

31/07/2017 | 08:43 | מאת: אבא גרוש

שלום אהוד, תודה על הצעתך, ישבתי עם בתי והסברתי לה בעדינות שאסור לה לפנות בצורה מזלזלת להוריה ולכל אדם אחר כפי שהיא לא הייתה רוצה להיות בצד האחר והיא הבינה זאת. תודה רבה.

מנהל פורום יחסי הורים ילדים וזוגיות