ילדה בת 14 נשארת אצל אמא

דיון מתוך פורום  יחסי הורים ילדים וזוגיות

26/12/2016 | 08:35 | מאת: מאיר

הי לכולם אני נשוי בשנית ויש לי ארבע ילדים, שתי בנות מגרשותי ובת ובן מאשתי. לפני כעשרה ימים לאחר שהילדה בת ה-14 החליטה לצאת למסיבה ללא רשות ממני, כעסתי מאוד אבל לא מצאתי את הזמן לשוחח איתה על המקרה ביום שלמחרת. ביום שאחריי היום שהיא אמורה להיות עם גרושתי היא כתבה לי שהיא לא מתכוונת לבוא בקרוב אליי מכיוון שהיא כועסת עליי. עברו כבר עשרה ימים והיא כל הזמן הזה אצל אמא שלה, לא עונה לי לטלפונים או סמסים, ואמא שלה מצדדת בה ולמרות שביקשתי מספר פעמים שתדבר איתה היא לא עושה זאת מכיוון שהיא מפחדת שהיא תכעס גם עליה. למרות הגירושים עשיתי הכל בכדי לקבל משמורת משותפת ושתי הבנות מגרושתי נמצאות אצלי חצי מהזמן כבר כשמונה שנים. אני חסר אונים ואני מקבל עצות סותרות ממשפחה וחברים. אשמח לקבל עצה מקצועית בבקשה. תודה וחג שמח.

שלום לך, אכן , הקשר עם ילדים בגיל 14 הוא הרבה יותר עדין ואמור להיות רך ומבוסס על תקשורת. זו שאלה טובה מאוד איך להשפיע על הבת שלך בלי לכעוס עליה. אני חושב שאם היא תדע שאתה לא תכעס עליה בעתיד, יש אפשרות שהקשר יחזור להיות כרגיל. מה דעתך? אהוד גלבוע

08/03/2017 | 07:23 | מאת: איילת

על ההורים להציג גבולות ברורים וחזית אחידה ולא לתת לבת לעשות אתם מה שהיא רוצה או לאיים. להצערב, אם צריך גם בעזרת גורם חיצוני או עזרה מקצועית.

מנהל פורום יחסי הורים ילדים וזוגיות