ציסטה בראש
דיון מתוך פורום אתם ואנחנו (מכתבים למערכת אתר דוקטורס)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תינוק בן 13 חודשים עם היפוטוניה קלה מרפס גדול פתוח (כ-3 ס"מ) נולד באחוזון 50 שצמח לאיטו לאחוזון 90 בבדיקת us התגלתה בהמיספרה השמאלית, באספקט פרונטלי קולקציה נוזלית 2.5 על 5.5 ס"מ, מכילה נוזל צלול. לא נראו כדי דם החוצים את הממצא. ממצא חוץ מוחי. אין לחץ, חדרים אינם מורחבים. הממצא אומת בCT הממצא לא היה קיים ב US מלפני חודשיים מה עושים ?
לקריאה נוספת והעמקה
זהו אינו פורום רפואי, אנא הפני שאלתך לפורומים הבאים:
פורום "נוירוכירורגיה"
פורום "רפואת ילדים"
צוות האתר.