ליקוי למידה והפרעת קשב
דיון מתוך פורום לקויות למידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 37. במהלך כל השנים החלפתי מספר רב של עבודות. מיכוון שאני איטית בעבודה אז פוטרתי. אני יודעת שיש לי ליקוי למידה, כל פעם שבאים להסביר לי משהו, לוקח לי מלא זמן ליישם את מה שמבקשים ממני, וגם אני מתפרצת לתוך שיחה לא מקשיבה עד הסוף. זה מתסכל אותי כי אני מוצאת את עצמי ללא עבודה, מה העזרה שנותנים היום למי שעובר איבחון?
ערב טוב, בשלב הראשון הייתי פונה לאבחון קשב. יתכן שסיוע תרופתי בפיקוח והמלצת רופא מטפל עשוייה לעזור. בנוסף קיימים כלים בתחום ההתנהגותי וכן אסטרטגיות למידה , אשר יכולות לסייע ברגע שקיים אבחון מקצועי, המדגיש כוחות וחולשות. בברכה אלמוג