איבחון פסיכודידדקטי
דיון מתוך פורום לקויות למידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ילד שלי בן 14, בעל אינטליגנציה מאוד גבוהה. נמצא בכיתה של מצטיינים. בעל רגישות מאוד גבוהה, ובתקופות לחץ מתלמא בתופעות של תיקים. בשנה האחרונה עברנו גם משבר במשפחה הגרעינית. לאחרונה מזוהה קושי בלימודים, מתקשה בלהכין שיעורים, ציונים ירדו משמעותית וגם פחות מצליח במבחנים. מתמטיקה זו דוגמא למבחן שלמד עם מורה פרטי והיה מוכן 100...במבחן לדבריו נכנס ללחץ, איבד את ריכוזו, לא הספיק הזמן ופתר בקושי חצי... המליצו לי על איבחון פסיכודידקטי...אשמח לייעוץ.
ערב טוב, התיאור נשמע כמו תגובה רגשית חזקה ללחץ. יתכן ליקוי למידה חבוי, אשר עד כה לא בא לידי ביטוי מפאת היכולות הגבוהות והיכולת ללכת מסביב לקושי. מי המליץ על אבחון? מהו אזור מגוריכם? בברכה אלמוג