תל אביב
דיון מתוך פורום לקויות למידה
בן 14 אובחן כ- ADHD לפני יותר מ- 7 שנים ,מטופל בקונצרטה. הרבה פחות אך עדין יש לו בעיות התארגנות וריכוז בכיתה, ציוניו גבוליים. אני מעונית באיבחון על מנת שיקבל תוספת זמן אבל יותר מזה על מנת לקבל את הכלים להתמודדות בבעיה. לאור האמור האם ממולץ על איבחון דידקטי או פסיכודידקטי? האם האבחונים הללו מצביעים על סוג הלקות או גם על הכלים להתמודדות עימה. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
ערב טוב, מומלץ אבחון רב תחומי. אבחון זה יוכל להצביע על קשיים וחוזקים, תוך בנייה של תוכנית עבודה עוקפת כשלים על מנת למקסם את היכולות האישיות. אבחון רב תחומי מצביע במדוייק על סוג הלקות ומציע דרכים להתמודדות. בברכה אלמוג