תדירות הפגישות עם מורה מתקנת

דיון מתוך פורום  לקויות למידה

31/08/2010 | 09:14 | מאת: אור

בני עולה לכיתה ח'. אובחן עם בעיות קשב וריכוז. הקושי המרכזי שלו הוא במקצועות העברית (תנך, ספרות, היסטוריה) במקצועות הריאליים הוא מעולה. כמו כן, יש לו בעיות התארגנות. המורה המתקנת שדיברנו איתה המליצה על פעמיים בשבוע, כאשר היא אומרת אני נותנת לו מעטפת לכל נושא ההתארגנות. אנחנו מתלבטים האם זה יגרום לו להסיר אחריות בנושא ההתארגנות והאם לא כדאי להפגש רק פעם בשבוע על מנת לקבל חיזוק ואסטרטגיות למידה במקצועות ההומניים. מה דעתך ?

לקריאה נוספת והעמקה
31/08/2010 | 14:57 | מאת: אלמוג בן-שחר נאוה

צהריים טובים, פעמיים בשבוע הנה תדירות נכונה ומאוזנת בגיל זה. לבנך חסרות אסטרטגיות למידה, ולכן לא ניתן לדרוש ממנו אחריות עליהן לפני שנרכשו. נערים לקויי למידה וקשב זקוקים לתמיכה שוטפת ולתחושת מוגנות. אין כאן ויתור על אחריות, אלא יצירת האופציה שתתקיים בעתיד. בברכה אלמוג

מנהל פורום לקויות למידה