מה עושים?

דיון מתוך פורום  הפרעות אכילה - תמיכה

10/06/2010 | 19:31 | מאת: קורל

שלום לכן ! אני בת 16 וכבר חצי שנה שאני מורידה במשקל בהתחלה לא שמתי לב.. כלומר תמיד הייתי רזה ואף פעם לא הייתה לי בעיה של אכילה או שרציתי להפחית במשקל.. היה לי ממש חוסר תאבון לפני כמה חודשים,הרגשתי נורא רע מבחינה נפשית. שקלתי 50 על 1.64 ועכשיו אני שוקלת 45 כולם מעירים לי ואומרים שאני נראית רע וחושבים שאני עושה את זה בכוונה.. מה שכן,עכשיו יש לי מן פחד כזה לעלות במשקל. התחלתי באמת לשים לב לאוכל.. מכיוון שלא היה לי תאבון אז עכשיו קצת חזר לי ואני מפחדת מאוד לעלות הכל חזרה ואפילו יותר! אז יצא שהקאתי איזה פעמיים משהו כזה-וזהו!! ואני אוכלת קצת.. אני לא יודעת מה יש לי? למה זה קורה ככה? חברות שלי בבית ספר נורא מציקות לי ואם הן רואות שבהפסקה אני לא אוכלת הן ישר מתחילות להטיף לי כמה שזה לא בסדר ושולחות לי במיילים כתבות ומאמרים בנושאים האלה.. אני לא יודעת כבר איך להתחמק מהן.. ובכלל מה לעשות עם עצמי? כי אני יודעת שאני נמצאת בתת משקל-אבל באיזשהו מקום זה נורא כיף..

לקריאה נוספת והעמקה
11/06/2010 | 18:47 | מאת:

קורל יקרה לא מהן את מבקשת להתחמק אלא מעצצמך. חברות שלך שמות לך מראה מול הפרצוף ולא בא לך לראות את האמת ולכן את מתחמקת ועובדת בעיניים על עצמך. תעצרי את עצמך כאן ועכשיו לפני שתשאבי למקום שנקרא הפרעות אכילה ותכנסי לכזו מערבולת שלצאת משם זו הבעיה. את נמצאת במצב נפשי לא טוב, כפי שאת מעידה על עצמך, אז לכי קבלי עזרה וטיפול זו לא בושה. לכי לשיחות ותפתרי את הבעיות והפחדים כי זו לא עוד סתם התעסקות ען אוכל מה שקורה איתך אלא זו הפרעת אכילה נטו- עצרי את זה מהר כל עוד לא מאוחר מדי.

15/06/2010 | 12:47 | מאת: דינדין

זה ממש מעולה..אבל לקבל תשומת לב..ממקום כזה זה גרוע וכשמתחילים לאהוב את זה זה רע עוד יותר..כי אז כל הזמן מכרסמת המחשבה יו אם אעלה כולם ישימו לב ויגידו שהשמנתי? הבעיה היא לא הירידה במשקל זה הסימפטום למשהו אחר..שקיים אצלך...ואולי אפילו אינך מודעת לו כי יש אנשים רזים ואפילו מאוד והם לא חושבים על זה כל היום האוכל ועל ההערות הם ממשיכים וכולם מכירים אותם כאלה סו וואט?! אבל הבעיה מתחילה שזה מושך תשומת לב כאילו "חיובית" ועוד אוהבים את זה ונראה כאילו את על הגל..אבל זה הגל הלא נכון יקירתיזה מוביךל להפרעה שאין דרך חזרה עובדה שהקאת פעם פעמיים כך זה מתחיל היזהרי..ותעבדי על עצמך פן תיכנסי למערבולת שקשה לצאת ממנה בהצלחה והמון כוח וחשיבה חיובית דינדין