איזה אומגה 3 כדאי לקחת לגרורות במח

דיון מתוך פורום  טיפולים משלימים בסרטן

27/07/2015 | 01:46 | מאת: שרלי

שלום רב, לפני כשבועיים גילו לחמותי גידול בריאה עם גרורות במח. מכתבות על הנושא הבנתי שהיא צריכה כמויות של אומגה 3 וויטמין סי, יש איזה חברה מסויימת שכדאי לקנות את האומגה 3 והאם זה נכון שעדיף לה לא לאכול דגים? תודה ורפואה שלימה לכל עם ישראל!

לקריאה נוספת והעמקה
28/07/2015 | 21:12 | מאת: דולב

הפסקת צריכה מוחלטת של המזונות הבאים(שמזינים את התא הסרטני וגורמים להתפתחותו וגדילתו) : - חלב ומוצריו - כל סוגי הבשר כולל כל סוגי הדגים למיניהם - גאנק פוד ומזון מעובד - קמח לבן - פירות(מכילים המון סוכר פשוט שמזין את תאי הסרטן) - כל סוגי השמנים למיניהם(בגלל שמכילים אומגה 6/חומצה ארכידונית - אחד המרכיבים הכי מעודדי דלקת) מה מותר לצרוך ? 1) כל סוגי הדגנים המלאים וכל סוגי הקטניות 2) כל סוגי הירקות (חוץ מתפוחי אדמה). לצורך הריפוי : 1) 3 פעמים ביום - 8 כפיות של תבלין כורכום, מעורבב עם 2 וחצי כפיות של פלפל שחור טחון. 2) שייק ירוק/מיץ ירוק - שמורכב מעלים ירוקים(פטרוזיליה/חסה/שמיר/כוסברה). *בלי שום תוספות לשייק כגון פירות - אלא אל ורק העלים הירוקים עצמם. אם זה שייק ירוק אז רק עלים ירוקים+ מים , ואם זה מיץ אז סוחטים תעלים הירוקים במסחטה ייעודית. *לדעתי אם תנהג בדיוק על פי התזונה הזו יראו תוצאות ממשיות בטווח של החודשיים-שלוש. 3 העקרונות שעומדים מאחורי התזונה הזו הם אלו : 1) הרעבת הסרטן = על ידי אי-אכילת אף מזון אסור(מהרשימה שלעיל) שגורם/תורם להתפתחות הסרטן. כך שבאי אכילת המזונות האלו, אנחנו לא מאפשרים לתא הסרטני לגדול או להתפשט מעבר למצב הקיים. 2) יצירת בסיסיות גדולה/מספקת והגברת החמצן בגוף = זאת על ידי צריכת 2-3 שייקים ירוקים ביום-(כל שייק ירוק מורכב מ1-1.5 צרורות עלים ירוקים+מים) -השייק/מיץ הירוק(כלורופיל)לא מרפא תסרטן(לפחות לא בטווח הקצר)ולא מסוגל להרוג אותו- אלא הוא מביא את הגוף למצב "בסיסיות" אידיאלי - שמקשה מאוד על התא הסרטני להתפתח(היות שלתא הסרטני קשה להתפתח בסביבה "בסיסית") 3) הריגת תאי הסרטן בגוף(אפופטוזיס) = על ידי צריכת 3 פעמים ביום מנת כורכום בכמות של : 2 וחצי כפות(8כפיות)של כורכום+מעורבב עם 2 וחצי כפיות פלפל שחור"- *כורכום הוא המזון גורם אפופטוזיס(מוות של תאי סרטן)מספר 1 שקיים בטבע. אין גבול לכוח הריפוי של התבלין הזה. אין סוג של סרטן שהוא לא יכול לחסל. הכול תלוי במינון. יש צורך במינון גבוה כאמור לעיל. מאחל החלמה ואריכות ימים לכל חולי הסרטן.

29/07/2015 | 00:59 | מאת: נו, באמת?

אם כן, אשמח לראות עדויות מבוססות מדעית.

03/08/2015 | 22:08 | מאת: ויקירפואה

https://en.wikipedia.org/wiki/Alternative_cancer_treatments#Ineffective_treatments

צריכה גבוהה יחסית של אומגה 3 חשובה מאד לחולי סרטן. ניתן לקבל שומנים מקבוצת אומגה 3 בסוגי מזון שונים וביניהם דגי ים. כמו כן נמצא בשמן פשתן. ד"ר יוסף ברנר

מנהל פורום טיפולים משלימים בסרטן