Amigdalin כנגד שקדים מרים / גלעיני משמש

דיון מתוך פורום  טיפולים משלימים בסרטן

12/01/2014 | 02:28 | מאת: רומן

דר' ברנר שלום, בספרך אתה נותן פרטים די מבטיחים לגבי טיפול משלים בהזרקת ונטילת תכשיר האמיגדלין (לאטריל/B12). מה הסיבה שאין בספרך אף מילה על נטילת שקדים מרים או גלעיני משמש וכד' המכילים חומר זה?

לקריאה נוספת והעמקה

אמיגדלן (ויטמין B17) נחשב לתכשיר עם פעולה אנטיסרטנית הפועל רק על תאי סרטן. יעילות התכשיר הייתה רק במינונים מאד גבוהים ובמתן תוך ורידי. הטיפול בכדורים של B17 או בשקדים או גלעיני משמש נחשב לחלש מדי ומתאים אולי כטיפול מונע אך לא טיפול במחלה פעילה. הטיפול באמיגדלן תוך ורידי פחת בשנים האחרונות כמעט לא קיים יותר במרפאות בארצות הברית ובאירופה, אך נותר אבן היסוד לטיפולים במרפאות הרבות הנמצאות בטיחואנה-מקסיקו. ד"ר יוסף ברנר

12/01/2014 | 09:07 | מאת: רומן

דר' ברנר, תודות על תשובתך. אם כן, להלן שאלותיי: אישה חולת סרטן שחלות עברה כריתת שחלות ורחם וכן טיפול כימותרפי שהועיל, אך האונקו-מרקר CA-125 שוב בעליה. 1. מה אמורה להיות כמות האמיגדלין המוזרק ובאיזה ריכוז לטיפול במצב הנ"ל? 2. האם בארץ קיימת קליניקה המעניקה טיפול מסוג זה? 3. במידה ולאו, האם ישנה דרך לבצע זאת באופן עצמאי באמצעות אחות מקצועית תחת השגחה רפואית? 4. האם לדעתך באירופה ובארה"ב הטיפול ב-B17 כמעט ונפסק בגלל החלת האיסורים מטעם הגופים המשגיחים / מאבק מסחרי וכיו"ב או שישנן (גם) סיבות רפואיות אמיתיות?

מנהל פורום טיפולים משלימים בסרטן