צום כדרך טיפול

דיון מתוך פורום  טיפולים משלימים בסרטן

14/06/2013 | 03:28 | מאת: ידין

האם נכונה האמרה : " יש חוקרים לא מעטים שטוענים שהספקת מזון גדולה דומה לדלק נזרם לאש ומזרזת גדילת הגידול. לכן ישנם שיטות מבוססות על עיקרון של הרעבת הגידול על ידי תזונה מטונה ואפילו תזונה כוללת צומות מדודים. " אבל אם התזונה שלי מורכבת בעיקר ממיצים טבעיים וירקות מצליבים ? אלו מזונות שנלחמים בסרטן . ד"ק אני יגיד לך את האמת , התזונה שלי צפופה מאוד , אין בתזונה לא חלב לא סוכר לא מזונות מעובדים , 100% טבעוני , אבל המאכלים שלי בתפריט הם אך ורק כאלו בעלי חומרים שידועים במחקרים כמועילים נגד סרטן ורק מזונות שמבוססים על שיטות של אנשים שהבריאו - בעיקר מיצים טבעיים , האם זה שהתזונה שלי צפופה ובכל שעה - חצי שעה משהו אחר נכנס לפה - אם זה מיץ טבעי מירקות או פירות אם זה ירקות טריים או דגנים מלאים וקטניות , האם אוכל כזה בריא לא עוזר בתהליך ההחלמה אלא מזרז את גדילת הגידול כמו שמובא בציטוט , ד"ק האם טענה זו נכונה ?

לקריאה נוספת והעמקה

צום אינו טיפול בסרטן באם מנסים להרעיב את הגידול ע"י מניעת אוכל, יש להניח שהגידול בסוף ימות אך נושא הגידול ימות הרבה קודם. צריך סך הכול להימנע מסוגי מזון מסוימים כמו סוכר, שומן ובשרים מורכבים כמו נקניק, המבורגר וכו' ומאברי בשר פנימיים כמו כליות, לבבות וכו'. ד"ר יוסף ברנר

14/06/2013 | 17:14 | מאת: ידין

בתזונה שלי אני נמנע לגמרי מכל מזון שמכיל שומן רווי או שומן טרנס , אבל בכל יום אני לוקח 3 כפות של שמן פשתן מכבישה קרה , האם זה טוב או 3 כפות של שמן פשתן יכול להזיק וצריך להוריד במינון ?

מנהל פורום טיפולים משלימים בסרטן