מעונינת לדעת את היחס בין הסודה לשתייה למייפל בטיפול נגד סרטן

דיון מתוך פורום  טיפולים משלימים בסרטן

26/02/2017 | 22:26 | מאת: מיכל

מעוניינת לדעת את היחס בין הסודה לשתייה למייפל בטיפול נגד הסרטן תודה

לקריאה נוספת והעמקה

שקית סודה לשתיה וכמות מייפל פי 3 מהכמות בשקית הסודה ד"ר יוסף ברנר

27/02/2017 | 11:44 | מאת: מיכל

מה המינון שצריך לקחת,כמה פעמים ביום ,האם מוהלים במים,?תודה

28/02/2017 | 18:37 | מאת: תומר

מה המנגנון הביולוגי? האמנם יש עדויות מבוססות מדע שזה מרפא סרטן? יש קישורים רציניים לנושא? ד"ר ברנר, האם אתה ממליץ טיפול זה לחולי סרטן?

מייפל וסודה לא "מחסלים" סרטן, כפי שגם כימותרפיה לא עושה זאת במרבית המקרים. בטיפול בסרטן צריך להשתמש בכל מה שקיים ולשלב טיפולים שונים אחד עם השני. הבסיס התאורטי לשימוש בסודה לשתיה הוא שתאי סרטן מעדיפים לשהות בסביבה חומצית ולא בסיסית. האם ניתן להסיג סביבה בסיסית ע"י שתית סודה? אינני יודע כי אין מחקרים, אך מדובר בטיפול זול, זמין וללא תופעות לוואי. באם יש סיכוי כלשהו שטיפול זה יעזור לשפר את מצב החולים, זה מבורך. זה הרבה יותר טוב מהרבה מצבים בהם חולים מקבלים טיפולים בכימותרפיה כאשר ברור שבמחלתם ובמצבם הטיפול הזה יקר, רעיל ועלול לגרום לנזקים קשים כאשר היעילות שלו במצבים אלה כמעט אפסית. ד"ר יוסף ברנר

05/03/2017 | 23:43 | מאת: תומר

1) באילו גידולים סרטניים הוכח שהטיפול בסודה + מייפל משפר את הפרוגנוזה של החולים? 2) באילו מקרים אתה ממליץ לוותר על כימותרפיה ובמקום זה להשתמש בסודה+מייפל? 3) ישנו רופא איטלקי בשם ד"ר סימונצ'יני שטוען שכל הגידולים הסרטניים באדם נגרמים ע"י פטריית הקנדידה. עוד הוא טוען שע"י טיפול בסודה + מייפל (בעיקר בהזרקה ישירה לגידול) הוא יכול לחסל תוך כמה ימים את הקנדידה וגם לחסל את הגידול הסרטני. מה דעתך על זה?

כפי שכתבתי למעלה, הטיפול בסודה לשתייה כמו שאר הטיפולים ברפואה משלימה, תפקידם להשלים את הטיפול בסרטן במקרים שהרפואה הקונבנציונלית איננה מושלמת, שזה רוב המקרים. בסרטן האשכים למשל, ניתן לרפא למעלה מ 90% מהחולים בעזרת כימותרפיה, לכן חולים אלה אינם זקוקים לרפואה משלימה. כמעט בכל שאר המחלות הסרטניות יש מקום לשיפור ולכן מומלץ להוסיף ולהשתמש בשיטות השונות של רפואה משלימה-אינטגרטיבית, כולל סודה לשתייה. לכן, אינני ממליץ לחולים להשתמש בסודה לשתייה במקום בכימותרפיה. פגשתי אותו אישית אך אינני חסיד גדול של סימונציני. ד"ר יוסף ברנר ד"ר יוסף ברנר.

06/03/2017 | 14:39 | מאת: גיל

כמה עובדות מעניינות על הטיפול בסרטן בסודה ומייפל. מיתוס מס. 5 http://scienceblog.cancerresearchuk.org/2014/03/24/dont-believe-the-hype-10-persistent-cancer-myths-debunked/#fungus https://www.leaf.tv/articles/baking-soda-cancer-cure/ http://scienceblogs.com/insolence/2013/06/26/sweet-and-alkaline-wont-win-the-war-against-cancer/

מנהל פורום טיפולים משלימים בסרטן