שאלה??

דיון מתוך פורום  מיניות האישה, הריון ומניעתו

05/05/2006 | 19:28 | מאת: דינה

שלום, אני בת 25 בתולה,אני בקשר עם בחור ומאד מתוסכלת ,טוב לי איתו ובחברתו אבל הבעייה שאנחנו עושים מין אורלי ובזמן שהוא יורד לי זה פשוט לא מגרה אותי, אולי ממש מעט ואני לא נהנית מזה ולא מצליחה לגמור בצורה זו וכל הזמן אני משקרת לו ואומרת שאני נהנית ומצליחה לפעמים לגמור. מדברים פשוטים אני יותר נהנית וכיף לי. הערה: כשהוא גומר ופולט זרע ממנו עליי אני פשוט לא אוהבת את זה ,וזה מגעיל אותי ומחכה כבר שיסיים,אין לי מושג מה הבעייה אצלי ,אולי דימוי גוף? ואולי כי אין אהבה בינינו בינתיים, ההשפעה מהחברה שאני באה ממנה שמשפיעה עליי ועל ההתנהגות שלי? . מה ניתן לעשות ,אשמח לעזרה ממכם.

לקריאה נוספת והעמקה
07/05/2006 | 12:15 | מאת: שירה

דינה שלום ושבוע טוב מהפרטים שסיפקת בשאלתך, הייתי אומרת שהבעיה המרכזית שאני מזהה כאן היא לא בעיה מינית כלל וכלל אלא בעיה של תקשורת. ברור לך מאוד מה נעים לך ומה לא נעים לך ביחסי המין ביניכם, אבל משום מה (מבוכה ? ביישנות ?) את לא מרגישה בנוח לבטא את זה מול בן זוגך ולכן אין לו מושג מה את מרגישה, והתוצאה היא שהוא מניח הנחות מוטעות (אני בטוחה שהוא מניח שאת נורא נהנית ממין אוראלי למשל, בשעה שהאמת היא שאת משקרת לו כשאת אומרת שאת נהנית, אבל בפועל את ממש לא). אני חושבת ששקרים במין לא תורמים שום דבר חיובי לבני הזוג, ושהדרך הכי יעילה לחיי מין מספקים כוללת בתוכה כנות ופתיחות, והיכולת לשוחח על מה נעים ומה פחות נעים לשני בני הזוג. אם את מאוד נבוכה לא צריך להפוך את זה לשיחת נפש של שעות, אלא להסתפק ב"רמזים עבים" (אפשר בהחלט להעביר את המסר איפה נעים לך כשהוא נוגע בך ואיפה פחות נעים, ואפשר לכוון אותו לאזורים הרצויים מבחינתך גם ללא שימוש במשפטים מורכבים), אבל את צריכה להפסיק לשקר, כי כל עוד תשקרי לו והוא יאמין לך - שניכם תצאו מופסדים מהעניין. בהצלחה שירה

01/11/2009 | 16:22 | מאת: ליעד

כשאני עושה סקס אוראלי אני עושה קולות כמו אהה וכאלו ואני מפחדת שהילדים שלי שומעים אותי ואני מעין חייבת לעשות קולות בסקס מה לעשות?

מנהלי פורום מיניות האישה, הריון ומניעתו