לחץ דם ומלח
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לא מצאתי פורום לענייני לחץ דם, אז אני שואל אתכם: אומרים שמלח אינו טוב לבעלי יתר לחץ דם. האם הוא מזיק בטווח הארוך, או שהוא מעלה את לחץ הדם רק לדקות הקרובות? בכלל למה מלח אינו מומלץ ע"י רופאים, ומה הכמות המקסימלית שבה הוא עדיין אינו מזיק? תודה דויד
דוד, יש פורום מתאים - http://www.starmed.co.il/Forum/70 ועוד אחד - http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2468-12411,00.html גם כאן בדוקטורס, אני מאמינה שיוכלו לעזור לך בפורום רפואת משפחה ובפורום תזונה קלינית.., תזונה ודיאטה..
ככל שהגוף אוגר יותר נוזלים בכלל ובמערכת כלי הדם בפרט, לחץ הדם עולה בפח נתון של כל דם. קרא כאן: http://www.tevalife.com/article.asp?id=684