מנסה אבל לא הולך לי

דיון מתוך פורום  התנהגות בריאותית

30/12/2006 | 19:19 | מאת: דנית זאבי

היי, אני מנסה בזמן האחרון להתחיל לחיות קצת יותר בריא, אבל לא ממש מצליחה. אני מחפשת מקום שיהיו בו חוגי ניו אייג', כמו יוגה ומדיטציה למשל, וגם שאני אוכל להתאמן שם באווירה נעימה. יש רעיונות? אני מאזור תל אביב.

לקריאה נוספת והעמקה

אבל אני יכול לומר כבר עכשיו שהסתמכות על חוגים חיצוניים לא יסייעו בטווח הארוך. השינויים צריכים להיות קטנים, רציפים ומתמשכים. למשל, החלפת כל המלח בבית למלח ים מועשר יוד (בכל סופר), לחם בריאות מקמח מלא וכך הלאה. פשוט, ערכי קניות וקחי לתשומת לבך את הצורך לקנות יותר בריא. התרחקי מכל דבר שכתוב עליו דיאט ואל תכניסי לפה שום דבר המכיל ממתיק מלאכותי או מוצרים שיש בהם שמנים צמחיים מוקשים. מרגרינה אאוט וכך הלאה. המשיכי לשאול כאן ונצא לדרך יחדיו.

30/12/2006 | 20:10 | מאת: גליה

אני ממליצה לך גם להתחיל לעבור לאורח חיים בריא ו"לחשוב בריאות" כל הזמן. אבל, אולי תרצי גם לקבל עזרה ממומחים. אני רשומה לחדר כושר ממש נחמד שקוראים לו בית דרך חיים בתל אביב. יש שם ממש הרבה חוגי ניו אייג', באמת הרבה. יוגה, מדיטציה, שזירת פרחים, כתיבה יוצרת, סדנאות נשיות ועוד הרבה. יש להם שם גם תכנית אימונים מותאמת במיוחד לנשים בקבוצות קטנות. הנה הלינק לשם: http://www.mccanndigital.co.il/clalit/BeitDerechHaim/

מנהל פורום התנהגות בריאותית