כרס קטנה

דיון מתוך פורום  התנהגות בריאותית

05/10/2006 | 21:08 | מאת: דפנה

שלום, אני בת 24, בחורה רזה, ותמיד הייתי כזו. מאז ומתמיד לא הייתי מקפידה לשמור, אבל מכיוון שבאופן טבעי אני אוהבת אוכל בריא, מעולם לא השמנתי, למרות שלא הקפדתי כלל. לאחרונה השמנתי קצת, יש לי כרס קטנה ובגלל שאני בחורה רזה היא מאד בולטת (ולא, אני לא בהריון). התחלתי לשמור שלא לאכול יותר מדי דבים שומניים, ובסה"כ לאכול באיפוק, מזון בריא וקל. אבל זה לא עזר. רציתי לשאול כיצד ניתן לפתור את הבעיה? האם תרגילי בטן כל ערב יחזירו אותי להיות רזה ויפה? האם נדרש כושר מעבר לכך? ואילו שיפורים נוספים עלי לעשות בתזונה? תודה,

לקריאה נוספת והעמקה

וחוץ מכרס שעתידה להעלם מקבלים בריאות שופעת, כושר וחיים טובים. שווה לשהשקיע. דרך אגב, משומנים טובים לא משמינים. מפחמימות כן.

07/10/2006 | 14:51 | מאת: נטע

תרגילים לבטן לא מורידים את הבטן. אם הכרס באמת נובעת משכבת שומן שהצטברה לה באזור הבטן, כפיפות בטן וכדומה אולי יחזקו את השרירים מתחת לשכבת השומן, אך לא יעלימו אותה. אבל כמו שאמר מורי, ספורט זה תמיד משהו חיובי. אולי כדאי לך יותר לעשות ספורט אירובי כמו הליכה, אופניים, שיעורי אירובי וכו' זה משהו ששורף יותר אנרגיה ולכן יש יותר סיכוי שיעלים את שכבת השומן. יש לי רק שאלה למחשבה, האם כרס קטנה הופכת אותך ללא יפה או לא רזה? למה הכרס הקטנה הזאת כל כך מפריעה לך אם היא באמת הדבר היחידי שהשתנה? המלצה שלי, אל תתחילי דיאטות למיניהן, ואל תתחילי להסתבך עם זה, מדיאטות רק משמינים!

יותר סביר שזה שרירים רפויים. בכל מקרה, תרגילי בטן בהחלט יעזרו לשטח את הבטן וגם לשרוף שומן.

מנהל פורום התנהגות בריאותית