יציאות אחרי ניתוח בטן(קיסרי)

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

16/01/2003 | 23:53 | מאת: אבי

שלום אשתי עברה ניתוח קיסרי לפני כשבוע יש לה קושי רב ביציאות נתן לי רוקח תכשיר שלטענתו אינו פוגע בהנקה ו/או בחלב המיוצר אצל היולדת עבור התינוק. אפרט את שם התכשיר והרכבו ואבקש חוות דעת בנושא: אציין כי התכשיר מוגדר כתוסף תזונה שם המוצר:פגלקס PEGLAX הרכב כפי שמצויין על האריזה: PEG(פוליאטילן גליקול),ויטמין C,תמצית תפוז,סכרין,בטא קרוטן. בלועזית:PEG active granules,vitamin C,orange extract,saccharin,B-caroten אבקש המלצות נוספות או אחרות לבעיית היציאות תודה מראש

לקריאה נוספת והעמקה
17/01/2003 | 08:33 | מאת: לילך נהרי

אבי היקר קודם כול מזל טוב! אני מקווה שחוץ מהעצירות אשתך מרגישה בטוב. אני מאוד שמחה לשמוע שהיא מניקה. ועכשיו לשאלתך - המוצר שכתבת עליו הוא מוצר מוכר, ואכן הוא תוסף מזון ולא תרופה. הבעיה במוצר זה שהוא מכיל סכרין, ממתיק מלאכותי, שעל פי הרפואה המשלימה רצוי להמנע ממנו, בייחוד נשים בהריון ומניקות. החברות המייצרות את הממתיקים המלאכותיים הם חברות ענק בעלות כוח כלכלי עצום ולכן גם אין מספיק מחקרים המראים מה הסיכון בצריכת ממתיקים מלאכותיים. אלטרנטיבות יותר טבעיות (ויותר זולות...) קודם כול שהתזונה תהיה עשירה בסיבים: דייסת שבולת שועל (קואקר) על הבוקר, בארוחות הנוספות ירקות, קטניות עדינות כגון עדשים וסויה (כדי לא לגרום לגזים לתינוק דרך ההנקה) ודגנים מלאים - לחם מחיטה מלאה, אורז מלא, דוחן, קינואה, אמרנט, גריסים, פסטה מחיטת דורום. שנית - לשים כף זרעי פשתן שלמים בכוס מים חמים ולשתות הכול. זרעי הפשתן עשירים בסיבים ויעלו את נפח הצואה וכן הם מפרישים ריר המרכך את הצואה ועוזר לה לצאת. צריך קצת סבלנות, והגוף יחזור לעצמו. בהצלחה!

18/01/2003 | 13:23 | מאת: רויטל ברמן

שלום אבי, כמה תוספות לתשובתה של לילך: -שתשתה הרבה !! זה מומלץ גם להנקה לגם לעצירות. -היא יכולה להשרות 2-3 שזיפים מיובשים כל ערב ולערבב את הנוזל והפרי עצמו בדייסת שיבולת השועל שלה בבוקר (או בכל ארוחת בוקר אחרת). -לגבי זרעי הפשתן - כפי שלילך אמרה להשרות כף בכוס מים חמים, ולא לשכוח לתת לזה כמה שעות לפני ששותים - ע"מ שהזרעים יוציאו למים את אותם מוצילגים יעילים (הריר הנהדר). -עיסוי עמוק של הבטן (כאשר תוכל אחרי הניתוח, עוד כמה שבועות) יכול לעזור ליציאות, בגלל המרצת המעי. שיהיה המון במזל.

מנהלי פורום נטורופתיה