תולעים לילדה בת 6.5 שלא עוברים!!

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

17/05/2019 | 06:25 | מאת: גלי

שלום. בתי בת ה6.5 סובלת מתולעים כבר 2.5 שנים. נתתי ורמוקס וזה חזר כל חודשיים. בטיפולים הטבעיים מה לא ניסיתי... תמיצית זרעי אשכולית, ורמור, קלינטול, תזונה ללא סוכר וללא קמח לבן, אורז לבן וכו.. בשבוע האחרון ניסיתי לתת לה שום. היא אוכלת 2.5 שיני שום ביום (שוקלת 17 קג) . היו 4 ימים של רגיעה ועכשיו שוב מתלוננת כל יום על גרד. איך שום לא משפיע עליה?? בכל מקום כתוב שהוא קוטל תולעים. היא גם שותה מיץ גזר על בסיס יומיומ ומקבלת פרוביוטיקה. אני מיואשת שאין פתרון. אשמח להבין מה יכול לעזור לה. תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

היי, מה בקשר לתזונה שלה? האם היא אוכלת סוכרים? דברי מתיקה? חשוב מאש להימנע. יש פורמולות טבעיות לנושא. לי יש פורמולה שפיתחתי משלבים אותה עם טיפול הומאופתי ופרוביוטיקה ויש תוצאות מצויינות

20/05/2019 | 09:08 | מאת: גלי

התזונה שלה מצויינת! יש לי אחות נטורופתית ואנחנו אוכלים מאד בריא בבית. זה מה שאני לא מבינה... ניסיתי המון פורמולות שעזרו ל3 בנותיי תוך יומיים, רק אצלה שום דבר לא עוזר!! גם אני נדבקתי, לקחתי שום ותוך יום זה עבר לי. היא מקבלת 4 שיני שום ליום וזה לא עובד!! והגוף שלה מאד קטן. מוזר למה זה לא משפיע.. אשמח לתובנות.

היי גלי, אני מציעה לבדוק קודם כל אם אכן יש בוודאות תולעים, כלומר, להסתכל ביציאות ולוודא שאכן יש. כיוון שתלונה על גרד לא בהכרח מעידה על תולעים, היא יכולה לנבוע גם מסיבות אחרות (למשל, הקשורות לחומציות הקיבה) . במידה ואת באמת רואה אותן ביציאות - אני מציעה כפית של זרעי דלעת טחונים בוקר וערב ופורמולת צמחים (ההזמנה אישית ולא ברשתות הפארמים) שיש לתולעים ומניסיון היא יעילה. במידה ולא ראית תולעים, יש לשלול גרד ממקור אחר (: בהצלחה מקווה שהבעיה תיפתר..

22/05/2019 | 08:49 | מאת: גלי

תודה על תשובתך. יש בוודאות תולעים. אני מוציאה לה אותן מידי יום כשמתלוננת על גרד. הייתי מעוניינת לשמוע על הפורמולה. מה שמה והיכן משיגים אותה? על אף שניסינו ורמור של ראן צמחים (אצל אחיותיה עבד מצוין רק אצלה לא), ניסינו תמצית זרעי אשכולית פרצידין וגם לא עבד לצערי. (נראה שהגוף שלה לא מקבל כלום). אפשר לשלוח לי הודעה ע"כ במייל [email protected]

היי, התכוונתי לפןרמולה של " ראן צמחים" אם לא השפיע, צריך לבדוק לעומק גורמים נוספים שבגללם לא מצליחים למגר את התולעים..לא בהכרח תזונתיים. רק בריאות!

25/05/2019 | 22:28 | מאת: גלי

בהמלצתך, נתתי לה גרעיני דלעת טחונים ביוגורט, מס פעמים ביום, היה שקט של 3 ימים רצופים. והיום שוב היו מלא גירודים עד שלא הצליחה לישון.. נראה שכל דבר עובד אצלה ל3-4 ימים ואחכ שוב גירודים ללא הפסקה. כך היה גם עם השום. קיבלה 2.5 שיני שום ביום, היה שקט ל4 ימים ואחכ חזר... מדגישה שהתזונה שלה טובה. לא אוכלת כמעט סוכרים (גם לא קמח לבן ואורז לבן- לא נכנסים אלינו הביתה!) את הוורמור נתתי לה כחודשיים בשילוב תזונה נטולת סוכרים קיצונית מאד והוא לא עזר. היא מקבלת גם פרוביוטיקה. נתתי r56, נתתי קלינטול, נתתי תמצית זרעי אשכולית.. אצל בנותיי האחרות הכל עבד תוך יומיים, אך אצלה כלום לא עוזר! ואז אני מתייאשת ונותנת ורמוקס שנותן שקט לחודשיים בדיוק! גם לרופאה אין פתרון. רק ורמוקס. אני מיואשת ברמות שאין לתאר.

מנהלי פורום נטורופתיה