חוסר שינה בגיל המעבר

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

07/05/2018 | 00:04 | מאת: עמית

הי,שאלתי היא כזאת אני בגיל המעבר, פניתי לרופאת נשים יש לי שבועיים לחכות. הרופאת משפחה היפנתה אותי. אשמח לשמוע את דעתכם אני לא ישנה ימים שלמים כנראה ממצב הורמונלי אני לוקחת כדורים מסוימים לא נגד הורמונליות משהו אחר כולסטרול ואני גם צריכה לפני הרופאת נשים לעשות בדיקות בקופת חולים שלא קשורות. יש לי בעיה של חוסר שינה כבר ימים שלמים נתנו לי כדור חדש נגד חרדות לא מפסיכיאטר אין לי פסיכיאטר אלא מהרופאת משפחה סיפרתי לה שימים שלמים אני לא ישנה היא אמרה שזה טבעי שזה גיל המעבר לא נתנה לי שום דבר חוץ מזה,רציתי לשאול מה דעתכם? האם זה בסדר וזה טבעי לגיל המעבר? אני לא יכולה להירדם אני נלחמת עם עצמי ולא מצליחה להירדם,אשמח לעזרתכם מה לעשות איך להתמודד עם החוסר שינה, עד שאלך לרופאת נשים? זה עוד שבועיים אין לי למי לפנות שוב פניתי לרופאת משפחה היא לא נתנה לי כלום. היא אמרה שזה טבעי והאמת שאני נלחצת שאני לא ישנה כבר ימים שלמים מאז הכדור החדש היא אמרה שהכדור הוא טוב והיא רוצה להשאיר לי אותו. מבחינה רגשית אני מרגישה טוב אבל אני בפחדים מסוימים במחשבה שימים שלמים אני לא יכולה להירדם כל הלילה. מה אתם מציעים לעשות בשלב זה? איך מתמודדים? האם זה טבעי באמת לגיל המעבר? תודה ממש תודה על תגובתכם לשאלתי.

לקריאה נוספת והעמקה
07/05/2018 | 00:05 | מאת: עמית

האם זה רק בגלל מצב הורמונלי? או גם שייך לכדור החדש נגד חרדות? אשמח לעזרה קטנה מה לעשות כדי להתמודד עם החוסר שינה. ממש ממש תודה

שלום עמית, קשיי שינה הם בהחלט יכולים להיות כחלק מהתסמינים של גיל המעבר. אפשר להגיע לאיזון הורמונלי באמצעות תזונה, תוספי תזונה וצמחי מרפא. עד שתגיעי לרופאת נשים את יכולה להיעזר בתוספים טבעיים שיש בפארמים השונים כמו למשל, "רילקסין" או "נרבן" שניהם על בסיס צמחי מרפא. בהצלחה ורק בריאות!

מנהלי פורום נטורופתיה