סתימה לילד בן 4 - האם אפשרי באלחוש מקומי בזריקה
דיון מתוך פורום רפואת שיניים לילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. לילד בן ה-4 יש 2 חורים בשיניים. קיבלנו הפנייה לטיפול בהרדמה מלאה ואנחנו מעדיפים שלא, גם לא טיפול עם גז צחוק. האם לא עדיף לבצע את הטיפול עם זריקת אלחוש רגילה? האם זה לא המצב הרצוי, במידה והילד משתף פעולה? בברכה, מיטל
שלום, טיפול שיניים מבוצע כמעט תמיד עם אלחוש מקומי גם אם משתמשים בגז צחוק ( שנועד רק להרגיע ולשפר שתוף פעולה ואינו מאלחש את השיניים)\ כאשר יש צורך ב2 טיפולים בלבד מומלץ לנסות עם גז צחוק או במקרה הצורך עם טשטוש קל ולא למהר להרדמה כללית. גז צחוק הינו אמצעי קל ובניגוד לטשטוש או הרדמה לא מסוכן ויש מעט מאוד מצבים שאין להשתמש בו, לכן כדאי שתקבלו הסבר מפורט ולא תחששו משימוש בו. בהצלחה.