בלט דיסק ואפידורל בלידה

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

30/03/2014 | 08:45 | מאת: אילנית

שלום, יש לי בלט דיסק בחוליות L5-S1. האם זה יכול למנוע קבלת זריקת אפידורל בלידה? האם זה יכול למנוע את היעילות שלה? תודה רבה ושבוע טוב

לקריאה נוספת והעמקה
31/03/2014 | 13:28 | מאת: ד"ר לרפואה סינית ומטפל בגב

כדי שהבלט לא יהפוך לפריצת דיסק מוטב למנוע. שימוש קבוע במכשיר: גב BACK ימנע פריצת דיסק ויעלים את הכאב מהבלט.

31/03/2014 | 19:30 | מאת: ד"ר אסא לב-אל

אין שום מניעה לקבל זריקה אפידורלית כשיש בלט דיסק .

מנהל פורום אורתופדיה