כאב גב תחתון כבר חצי שנה
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בת 46 סובלת כבר חצי שנה מכאבי גב תחתון כאב אשר מגביל אותי בתנועות כמו התכפפות,התלבשות,הרמת חפצים מהרציפה עברתי פיזותרפיה שלושה חודשים אבל זה לא עזר,אני עובדת בגן ילדים,רציתי לדעת האם צילום גב רגיל יכול להראות משהו או שחייב סיטי או mri אני כבר ממש מיואשת האם זה יכול להצביע על פריצת דיסק או משהו יותר חמור בעמוד השידרה? אודה על תשובה
צילום רגיל נותן מעט אינפורמציה שימושית ואחרי 6 חדשי כאב יש בהחלט מקום לעשות ט"מ(CT) ומיפוי עצמות
חיינו הפכו במהלך העשורים האחרונים לתלותיים עד כדי כך שאיננו מבחינים בעינינים פשוטים שביכולתינו לפתור ללא התערבות חיצונית. זה כמו לומר שהחופש המודרני הרחיב את מושג הטיפול לגישות רבות של טיפול רפואי, נפשי ואלטרנטיבי. לכל אחד יש מטפל, ומטופלים בגישות שונות ומשונות מספרים שהטיפול עזר להם מאוד גם אם זו לא האמת וזאת כדי לא להטיל את האחריות למצבם על עצמם. ייתכן שהסיבה שכל הטיפולים קצת עובדים, היא כי בכולם נותנים לנו דבר שאנו זקוקים לו מייד, אנחנו רוצים להיפטר מהכאב בכל מחיר. ומכאן למסקנה הגיונית: תהיה אתה המטפל של עצמך כי רק אתה מכיר את גופך ומודע למצבך 24/7/365 כלומר כל הזמן. מטפל, שזמנו קצוב כי המטופל הבא מחכה בקוצר רוח, יראה אותך , ישמע ממך ויאבחן על פי מה שתגיד לו. כאן נמצא הפתרון לשאלת האבחנה: אתה נתת בידי המטפל את ההחלטה כיצד לטפל רק על פי מה שהוא יודע. ההיגיון אינו חלק מהאבחנה. פריצת דיסק, בלט דיסק, שינויים ספונדילוטיים הם חלק מהאבחנות אך לא בהכרח הן נכונות ולכן גם הטיפול עלול לא לעזור. המסקנה: הפעל את שיקול הדעת הבריא שלך ותטפל בעצמך בכאב! ההיגיון הבריא אומר שבעת כאב גב אני צריך לשחרר את הלחץ בין החוליות ושחרור השרירים על ידי מתיחה . כל זה עושה ביעילות ובמהירות והחשוב ביותר : הפתרון לכאב מצוי אצלך, אתה יכול לטפל בו ללא תלות חיצונית. השימוש במיטת היפוך (גב BACK) הוא החזרת האחריות למצבך הבריאותי אליך.
אסור לפרסם כאן קישורים אז צרי קשר למייל. [email protected] צייני שזה בעקבות הפניה לפורופ