בלט דיסק והיצרות
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בחורה בת 28. בריאה בדר"כ. לפנ כעשרה ימים עברתי בלימת פתי ברכב ולאחר יומיים הופיעו כאבים בגב תחתון והירדמות של רגל שמאל עד כדי שאיני מסוגלת לדרוך עליה וגוררת אותה.. נשלחתי לבדיקת CT ואשמח לעזרה מהו הטיפול למה שכתוב לי שם: סריקה L5-S1: בלט אנולוס מינמלי יותר לכיוון נקב שמאל. ללא היצרות בתעלה ובנקב ימין. היצרות קלה בנקש במאל. מה זה אומר, בלט דיסק? מה זו ההיצרות הנ"ל?? והאם יעברו לי מתישהו כל התופעות שתיארתי???? יש לזה טיפול? אני לוקחת ארקוקסיה יש הטבה בכאב אך חוסר התחושה ברגל שמאל לכל אורכה משגע אותי...
בלט דיסק הוא תאור ממצא בבדיקת ט"מ או מר"י שבו רואים את הדיסק מתבלט קצת מעבר למתאר הנורמלי שלו. במקרה שלך יש מתאם בין הממצא למחושים ולכן יש מקום לטפל בהזרקה מקומית של סטרואידים כלומר הזרקה לשרש העצבי השמאלי בין החוליול L5-S1 .
למדי כיצב לטפל ולשקם את הגב שלך עם המרכז ליוגה טיפולית. לגוף יכולות ריפוי טבעיות אותן השיטה שלנו מעוררת. לא תהיי תלויה במטפלים, זריקות או התערבות כירורגית. אני אומר זאת מנסיוני וממה שאני רואה אצל התלמידים שלנו. הנה לינק למידע נוסף: http://www.yogatipulit.co.il/66243/slipedisc רועי.