בורסיטיס במרפק
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בן 24, בריא בד"כ, עובד עבודה משרדית ונוהג לבצע פעילות ספורטיבית של טיפוס קירות פעמיים-שלוש בשבוע. לפני שלושה ימים החל לי כאב במרפק (שאובחן מאוחר יותר ע"י רופא משפחה) כבורסיטיס, החמיר כעבור יום והוקל מעט ביום שלאחר מכן. רופא המשפחה רשם לי לקחת אתופן למשך 10 ימים, וטען כי אין קשר בין הדלקת לפעילות ספורטיבית, אלא שהגורם הוא השענת המרפק על שולחן קשיח, ושאין מניעה להמשיך לטפס כשארגיש שאוכל. שאלותיי הן: א. האם עליי לקחת את האתופן או שקיים סיכוי סביר שהמטרד יעבור מעצמו? ב. האם אכן אין השפעה של הטיפוס של המצב? הרי זהו ספורט בו העומס על המרפקים גדול מאוד.
זה עשוי לחלוף מאליו אבל תוך זמן רב המחלה היא בין קצה עצם האולנה והעור שם אין שום עומס בעת טיפוס