כאבים במפרק כף היד
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' אסא שלום אני סטודנט וכרגע בתקופת מבחנים ולכן לאחרונה כותב הרבה התחלתי לסבול מכאבים במפרק כף היד. הכאב גובר כאשר אני מכופף את האגודל לכיון פנים כף היד. הכאב חזק יותר באזור פנים הזרוע. הכאב נמשך כבר 4 ימים. תחבושת אלסטית אינה עוזרת. בהתכתבותי עם רופא המשפחה במייל, הוא נתן לי מרשם לארקוקסיה בהנחה כי מדובר ב- trigger finger. האם לדעתך באמת מדובר בtrigger finger? האם ארקוקסיחה מתאימה לתסמונת זו? אשמח לחוות דעתך דניאל
לקריאה נוספת והעמקה
לדעתי סביר יותר שמדובר במחלת DE QUERVAIN שזה דלקת של גידים באזור מפרק כף היד ארקוקסיה מתאימה אבל רק עם חגורה המקבעת את מפרק כף היד