דלקות כרוניות בשורשי כף היד ושטית טאובמן
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום, אנוכי בן 22, איש קבע הסובל מזה מספר שנים ממה שחושדים שהוא דלקות כרוניות בגידי ה-ECU בשני שורשי כפות הידיים.ביום איני מתפקד בהבטי הקלדה נהיגה וכו'. הייתי אצל בכירי המומחים בתחום(דר בתיה יפה,פרופ' שטהל,דר ליפסקר וכו'), אך ללא מענה לבעיה.ניסיתי מגוון רחב מאוד של טיפולים,כולל סד,כדורים,פיזיוטרפיה,דיקור סיני,ואף הזרקת סטרואידים אחת. כרגע,מוצע לי ניתוח ארתרוסקופיה וחשיפת ECU, בניסיון לאתר את הפתרון. א. האם לדעתך ישנם טיפולים נוספים שעלי לנסות טרם הניתוח? ב. ראיתי בתייחסות שלך לפני מספר שנים לשיטת טאובמן. האם זה יכול לעזור לי? היכן ישנם מורים לנושא בארץ? תודה רבה מראש.
אוליתרצה לנסות מכשיר של לייזר רך לשימוש עצמי הנקרא B-CURE איני מכיר את השיטה ( טאובמן ) רק שמעתי עליה
יש לי בעיה דומה ביד שמאל ומוצע לי ניתוח ע"י ד"ר יונה יניב. תודה על הפירוט אם תוכל טלי