שבר בעצם הבריח
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני חולה מזה שנים רבות בסרטן שד בשנים האחרונות כולל גרורות לעצמות. לאחרונה שברתי את עצם הבריח באופן עצמוני. מה הזמן הדרוש להחלמה? האם עצם הבריח שהיא עצם ארוכה לעומת חוליות עמוד שדרה מעידה על מחלה שטווח ההישרדות שלה קצר? אודה לתשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
אנימניח שהשבר בעצם הבריח הנו שבר פתולוגי בשלנוכחותגרורה . במקרה זה אין סיכוי לחיבור עצמוני של השבר
אם אין סיכוי לאיחוי מדוע קבעו לי את היד ואמרו לי להמתין? האם לדעתך יש אופציה אחרת? האם הכאבים וההגבלה הפיזית יחלפו ואם כן תוך כמה זמן?
מיקום הגרורה אינו מעיד על השרידות