נפיחות אחרי נקע בקרסול
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 29 ומנהלת אורח חיים די פעלתני. לפני שבועיים נתקעתי תוך כדי ריצה באבן בולטת, נפלתי וסובבתי את הקרסול. הלכתי לרופא משפחה שקבע שמדובר בנקע קטן. הנקע עצמו לא כאב מאוד בדריכה על הרגל אבל הייתה נפיחות משמעותית ובקושי יכולתי לעשות פלקס ופוינט. כמו כן כל נגיעה באיזור כאבה מאוד. אחרי 5 ימי מנוחה חזרתי לעשות פעילות גופנית וגם קצת ריצה ללא כאב (רק בעת תנועות מסויימות). הכאב בקושי מורגש אבל הקרסול עדיין נפוח ואני תוהה אם חזרתי לפעילות מוקדם מדי, ומה אפשר לעשות כדי להוריד את הנפיחות. תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
קרסולית אלסטית, הרמת רגל בעת מנוחה