שאלה בקשר לעקשת ולורדוזיס משני מותן
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלון נוסף – יש לי עקשת (גיבנת הגב –קיפוזיס) ועקמת קלה.(הרופא אמר עקומות קלות חסרות משמעות חוץ מהעקשת). אני לא יודע מה בדיוק זווית העקשת כי הצילום היה מלפני הרבה שנים והיום אני בן .24 השאלה מטרידה אם העקשת והעקומות (במידה וזה לא חמור) לא מפריע/פוגע בתפקודי גוף פנימיים- בגלל שיש לי וריקוצל,מעי רגיז, הפרעות בשלפוחית כמו קושי לרוקן שתן לעיתים ועוד.. וגם במצב כזה מה מומלץ? כירופרקטיקה ניורולוגית כדאי להשקיע הכסף? פיזיותרפיה מיוחדת? עיסוי רפואי אורופדי?
התפקוד היחיד שיכול להפגע - בנוכחות עקשת חמורה ביותר זה מה שנקרא הפרעה רסטריקטיבית בנשימה ( בשל נפח ראות ירוד מאד).
בנוסף : שום טיפול ידני לא יואיל. מה שיכול לעזור קצת זה חיזוק שרירי הליבה