ברקסין אחרי ניתוח ברך ארתרוסקופי
דיון מתוך פורום אורתופדיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי אתמול ניתוח ארתרוסקופי בברך. בין השאר אמר הרופא אחרי הניתוח שיש שם דלקת. קיבלתי ברקסין ל20 יום ורוקסט. אין לי בכלל כאבים ומה שקראתי על ברקסין מפחיד. יש סיבה שאקח את הכדור?
לקריאה נוספת והעמקה
הסימן הראשון של דלקת הוא כאב. . אם אין כאב אין דלקת . אם אין דלקת אין צורך בברקסין.
באילו אמצעי הדמיה אפשר לראןת דלקת?
דלקת לא רואים . דלקת זה מסקנה . סימנים לדלקת הנם: כאב ( אין מכשיר מדידה); נפיחות ( עיניים) ; אודם ( עיניים); חום מקומי ( ידיים) הגבלה תפקודית.