בעיות אכילה אצל ילדים
דיון מתוך פורום תזונה קלינית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הבת שלי בת שנתיים וחצי ומזה כחודש כמעט ולא אוכלת דבר. היא מוכנה לאכול מוצרי חלב כמו: סימילאק, גבינה צהובה, דייסת שיבולת שועל, חלב ושוקו. מעבר לכך היא לא אוכלת דבר, לא בשר ולא פירות וירקות. אני מנסה לשכנע אותה בדרכים יצירתיות, תוך כדי קריאת סיפור או משחק אך היא מאוד עקשנית ולא מוכנה לאכול דבר. לפעמים נראה שאין לה בכלל תאבון. אני מאוד דואגת ולא יודעת מה לעשות, האם להתעקש יותר? האם זהו שלב חולף ואיך עליי להתמודד איתו? תודה
שלום, צר לי שלא נוכל לעזור לך במסגרת פורום זה. המלצתי היא לפנות לדיאטנית קלינית המומחית לתזונת ילדים. בברכה, דנה
תודה על ההמלצה
אני אם לילדה בת שמונה, מאז ומעולם היא היתה רזה מאוד , אך עכשיו היא ממש לא אוכלת . היא לומדת בכיתה ב' האוכל של בית הספר חוזר כימעט במלאו. כל ארוחה צריך להתעקש שתאכל מאחר והיא אינה רעבה . גם ממתקים היא אינה אוכלת . היא שוקלת 15 קילו הגובה שלה תקין. מה שמפחיד אותי שקרה שניסינו שתאכל יותר והיא פשוט מקיאה ( היא לא דוחפת אצבע אלא פשוט מקיאה ) בבית אין התעסקות באוכל או דיאטות כי שנינו רזים ואוכלים. בבקשה תעזרו לי האם יש תוסף מזון או דרך התנהגות מומלצת ?