מומלץ כשיש שלשולים לשתות הרבה משקאות איזוטוניים
דיון מתוך פורום תזונה קלינית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם נכון הדבר שמומלץ כשיש שלשולים לשתות הרבה משקאות איזוטוניים? מה זה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אורי, לא בכל מקרה, תלוי בכמות ותדירות השלשולים. אנשים נוטים במצב שלשול להחזיר רק מים חופשיים ולא מלחים, שגם אובדים במצבים אלו, לאן ממליצים על משקה איזוטוני- כלומר משקה המכיל גם מלחים הדומים בריכוזם לדם, על מנת להחזיר לא רק נוזלים אלא גם מלחים שאבדו. אם רק מחזירים מים חופשיים ללא החזרת מלחים, רמתם עלולה לרדת בדם. בברכה,דנה
כדי להגיע לכמות מלחים הדומים בריכוזם לדם? ביום של שלשול בגלל מעי רגיש? או בכלל באופן כללי כאשר יש שלשולים ?