שלום
דיון מתוך פורום תזונה קלינית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אבי חולה סרטן קיבה גרורתי, מאושפז מזה שבוע וחצי ולא אכל שבוע הוא הפסיק להקיא לאכל חיבור לזונדה. היום סגרו את הזונדה וביקשו שהוא ינסה לאכול מה מומלץ/אפשרי לנסות לתת לו לאכול כהתחלה ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שלומי, מומלץ להחחיל עם דיאטה נוזלית צלולה - מים. מיץ פירות מסונן, תה ומרק צח למשך יממה. עם זה עובר בקלות ואין הקאות ניתן הלתקדם לנוזלית סמיכה יותר- דייסה, לבן, רסק תפוחים ומשם להתקדם הלאה בהמלצת רופא ודיאטנית. ניתן לשלב מזון רפואי בהמלצתם והכי חשוב לגימות קטנות בכל פעם- לא להעמיס. בברכה,דנה