מחלת הנשיקה

דיון מתוך פורום  רפואת משפחה

26/12/2013 | 10:11 | מאת: מיכל

חליתי במחלת הנשיקה כבר 3 פעמים בשנתיים האחרונות בשני הוירוסים cmv ו ebv.בימים האחרונים שוב אנימרגישה ממש רע .הגוף קורס ורוצה רק לישון.מתעייפת מהר מאד. מה ניתן לעשות? אודה על תשובתכם

לקריאה נוספת והעמקה
26/12/2013 | 14:54 | מאת: ענת

אל תחשבי פעמיים בכלל וחבל שאת עושה טעות שאני עשיתי בכך שהתבססתי על רופא משפחה קונבציונלי שאין לו מה להציע. התרופה הגואלת ממחלת הנשיקה היא אקטימור . תחפשי בגוגל - אקטימור מחלת הנשיקה את תגיעי לאתר של המטפל עם ההסבר. זו תרופה צמחית פורצת דרך היחידה מסוגה שקיימת והיא מעלימה את מחלת הנשיקה בתוך 3- 4 ימים מקסימום. תשמרי את האתר עם המידע הקדוש הזה במועדפים. מה שעצוב שהמון אנשים חולים במחלת הנשיקה ולא טורחים לחפש בגוגל אלא רק להתבסס על רופא קונבציונלי. אבסורד שאין שני לו. אקטימור מצילת חיים ואין מילה אחרת.

26/12/2013 | 16:55 | מאת: ענת

לרופא משפחה קונבציונלי אין מה להציע. התרופה הגואלת ממחלת הנשיקה היא אקטימור . תחפשי בגוגל - אקטימור מחלת הנשיקה את תגיעי לאתר של המטפל עם ההסבר. זו תרופה צמחית פורצת דרך היחידה מסוגה שקיימת והיא מעלימה את מחלת הנשיקה בתוך 3- 4 ימים מקסימום. תשמרי את האתר עם המידע הקדוש הזה במועדפים. מה שעצוב שהמון אנשים חולים במחלת הנשיקה ולא טורחים לחפש בגוגל אלא רק להתבסס על רופא קונבציונלי. אבסורד שאין שני לו. אקטימור מצילת חיים ואין מילה אחרת. תקראי באתר שהמלצתי את ההמלצות של האנשים המפורסמים שנרפאו זה אני אומרת לכל מי שחושב שרופא קונבציונלי ירפא אותו ממחלה.

26/12/2013 | 20:14 | מאת: ענת

הפתרון היחיד בעולם למחלת הנשיקה הוא תכששיר צמחי אקטימור חפשי בגוגל - אקטימור מחלת הנשיקה תגיעי לאתר של המטפל. מרופא משפחה לא יצא לך כלום חבל על הזמן ועל הציפיות. לשמור את האתר במועדפים זה נכס.

27/12/2013 | 16:30 | מאת: ענת

לרופא משפחה קונבציונלי אין מה להציע. התרופה הגואלת ממחלת הנשיקה היא אקטימור . תחפשי בגוגל - אקטימור מחלת הנשיקה את תגיעי לאתר של המטפל עם ההסבר. זו תרופה צמחית פורצת דרך היחידה מסוגה שקיימת והיא מעלימה את מחלת הנשיקה בתוך 3- 4 ימים מקסימום. תשמרי את האתר עם המידע הקדוש הזה במועדפים. מה שעצוב שהמון אנשים חולים במחלת הנשיקה ולא טורחים לחפש בגוגל אלא רק להתבסס על רופא קונבציונלי. אבסורד שאין שני לו. אקטימור מצילת חיים ואין מילה אחרת. תקראי באתר שהמלצתי את ההמלצות של האנשים המפורסמים שנרפאו זה אני אומרת לכל מי שחושב שרופא קונבציונלי ירפא אותו ממחלה.

שלום, מנסיוני - לא ראיתי עוד מקרה שמחלות אלה חוזרות (אלא באנשים מוחלשים חיסונים עקב מחלה או תרופות, למשל נגד דחיית איבר מושתל). לכן- יש לבסס את האבחנה של "חזרה" על מחלות לה על בדיקות מעבדה,ואז לבדוק את המערכת החיסונית או לחפש סיבה אחרת לעייפות. לבריאות.

מנהל פורום רפואת משפחה