כרלסטרול "רע" - נמוך מדי ?
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לאחר התקף לב התחלתי לקחת ליפיטור 80 מיליגרם ולשמר על דיאטה דלת כולסטרול. לפי בדיקת הדם האחרונה, רמת הכולסטרול ה"רע" ירדה ל-60. שאלתי היא האם רמה זאת היא נמוכה מדי ועלולה להזיק מבחינה בריאותית ואם כן, כיצד מעלים אותה. האם פירושה הוא שעלי להקל מעט בדיאטה דלת הכולסטרול? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
מאחר ולא ציינת כל פרטים- גיל, גורמי סיכון נוספים, כלל ערכי שומני הדם- איני יודע לענות לך אם את בטיפול יתר. לא ידוע לי על כי זה מזיג. הקרדיולוגים ואנשי הסוכרת ממליצים על LDL עד 70, כך שאת עומדת יפה בהגדרה זו.