מכשירי אורטופדיה וטיפולי פיזיותרפיה תחת קורת גג אחת

(1)
לדרג
תוכן מקודם

יציבה לא נכונה, ישיבה ממושכת מול מסכים, משקל יתר וחוסר פעילות גופנית הם חלק מהמאפיינים של העידן המודרני הגורמים לבעיות אורטופדיות רבות. סקר זריק, בעל מכון "זריק אורטופדיה", מספר על המגוון הרחב של אמצעי הטיפול במכון ומסביר על תהליך הטיפול

ספקי ציוד אורטופדי
077-8042731 (מספר מקשר)

לאחר שסיים את לימודי הפיזיותרפיה בבארי שבאיטליה, צבר סקר זריק ניסיון רב בתחום כשעבד במשך חמש שנים במכון פרטי לפיזיותרפיה ברומא. כשחזר לישראל, פתח בשנת 2009 בעילבון מכון פרטי לפיזיותרפיה ובהמשך העסק גדל והפך גם לבית לאביזרי אורטופדיים.

זריק מספר שלקוחותיו הרבים מכל הגילאים מגיעים אליו עם מגוון רחב של בעיות אורטופדיות, בעיות נוירולוגיות הקשורות במערכת העצבים, סחרחורות, דורבן, הסתיידות בכתף, כאבי שרירים, כאבי גב וצוואר, בעיות בגפיים ובכתפיים.

מהו תהליך הטיפול?

"המטופלים מגיעים עם הפניה מרופא, כולל צילומי הדמיה וגליונות רפואיים, ואני מחליט כיצד נעבוד בהתאם למקרה. כל טיפול הוא אחד על אחד ומותאם אישית. אנחנו עובדים עם קופות החולים מאוחדת, לאומית, כללית מושלם ועם משרד הביטחון ובקרוב נחתום גם עם שירותי בריאות מכבי, ויש אנשים שמגיעים גם באופן פרטי".

אילו מכשירי אורטופדיה קיימים במכון ובאילו בעיות הם מטפלים?

נרות הופי – לאנשים שסובלים מכאבים באוזניים או שיש להם נוזלים באוזניים. נרות הופי מנקות את האוזן, שמשמשת מרכז לשיווי המשקל שלנו. לעתים לאנשים שסובלים מסחרחורות או מכאבי ראש דווקא טיפול באוזניים יכול לעזור.

כוסות רוח – למצבים של חולשה או כאבי גב, כוסות רוח מסייעות לזרימת דם חזקה ועוזרות לגוף לרפא את עצמו.

מבחר מגנים – לברכיים, לגב, לצוואר למרפק או לקרסול – לפעילים בספורט שרוצים להגן על אזורים אלה בגוף או לאנשים שנחבלו באזורים אלה.

מגן אורטופדי

מיטת פולסים אלקטרומגנטית – המיטה מיובאת מארה"ב ומאושרת על ידי משרד הבריאות האמריקאי. השדה המגנטי מזרים גלים לריפוי שרירי הגוף ותאי העצבים. הטיפול באמצעות מיטת פולסים הוא עבור בעיות אורטופדיות שונות, במיוחד כאבי ברכיים, גב וכתפיים וגם לבעיות נוירולוגיות. באזור הצפון ניתן למצוא את המכשיר הזה אך ורק בזריק אורטופדיה.

דיקור יבש – לשחרור השרירי ולטיפול בכאבי גב, צוואר, גפיים תחתונות וכתפיים. זוהי מחט ארוכה יותר מהמחט שמשמשת את הרפואה הסינית, נכנסת לעומק ומשחררת את השרירים.

מדרסים – ייצור מדרסים בהתאמה אישית בשיתוף עם חברת פיקס פרו. בנוסף יש בזריק אורטופדיה נעליים אורטופדיות מיוחדות.

פציעות ספורט – טיפולי פיזיותרפיה מועילים לפציעות ספורט. בין השאר, שחקני קבוצת הכדורעף בעילבון בליגת על מטופלים בפיזיותרפיה במכון.

מכשיר גלי הלם – מסייע לטפל בדורבנים ובהסתיידויות בכתף ובאגן.

בנוסף, קיימים בזריק אורטופדיה גם הליכונים, כריות שינה ועוד. זריק מציין כי הודות לניסיון המקצועי והידע המקיף שברשותו, הטיפול במקום ממוקד. דוגמה לכך היא מטופל כבן 40 שהגיע עם כאבי גב תחתון כרוניים, שגרמו לו לצליעה. לאחר סדרה של שישה טיפולים, חזר לשגרה ולעבודה. "אני מטפל באנשים על פי המצב, המלצת הרופא ובאמצעות המגוון הרחב של הכלים העומד לרשותי, כאשר המטרה שעומדת לנגד עיני היא למזער את הכאב ולשפר את איכות החיים של המטופלים שלי", מסכם זריק.

    רוצה לדרג?
    זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

    עוד בתחום