פציעות ספורט? בי קיור לייזר

(0)
לדרג

המכשיר שעושה מהפכה בטיפול בפציעות ספורט, לספורטאים מקצועיים וחובבים. הוכחה הפחתה דרסטית בת מעל ל-90% ברמת הכאב, תוך 14 ימי טיפול. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

עוסק בספורט כבילוי לשעות הפנאי וכאמצעי לשמירה על גוף בריא ומראה מחוטב? כל הרופאים יתמכו בך על כך ויעודדו אותך להתמיד בכך. עם זאת, במקרים רבים, הפעילות הספורטיבית האינטנסיבית והמהנה עלולה לגרום לכאבי ברכיים, כאבי גב, פציעות בקרסול, ואף לקריעה או מתיחה של גידים, שרירים ורצועות.

מהו האפקט הטיפולי של מכשיר בי-קיור לייזר SPORT החדשני?

בי-קיור לייזר SPORT החדשני מטפל ביעילות בפציעות אקוטיות וכרוניות, אשר אופייניות לעוסקים בספורט חובבני או מקצועני. מדובר בפציעות כגון: מתיחת שרירים בכתפיים, כאבים בצוואר, כאבי גב עליון וגב תחתון, פגיעה ברצועות הירכיים, כאבי ברכיים, כאבים לאורך רכס השוק, מפרקי הידיים, דלקות בגידים, כאבי מרפק טניס, קרעים בגידים ועוד.

בנוסף לטיפול בכאב, השימוש במכשיר מאפשר האצת תהליך הריפוי הטבעי של הגוף ומאפשר חזרה מהירה יותר לשגרת אימונים רגילה.

מהי עמדת הפיזיותרפיסטים אודות יעילות המכשיר?

ב-2014 בחרו הוועד האולימפי הישראלי ופיזיותרפיסטים בכירים בישראל בבי-קיור לייזר SPORT כמכשיר הרפואי הרשמי של המשלחת האולימפית הישראלית, לקראת המשחקים האולימפיים בריו, בשנת 2016.

גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל: "הבי קיור לייזר נבחר למכשיר רפואי שישמש את הנבחרת הספורטאים של המשחקים האולימפיים. זאת אחרי שימוש משביע רצון במשך שנתיים, על ידי האתלטיים האולימפיים שלנו בענפים שונים: ג'ודו, אתלטיקה קלה, משחקי כדור, שחייה ועוד".

האם המכשיר קומפקטי? האם הוא נוח לתפעול? האם אדם יכול להיעזר בו בקלות בבית, באופן עצמאי?

המכשיר קומפקטי ונוח לתפעול. משקלו 173 גרם בלבד - והוא בטוח לשימוש ביתי יומיומי. בי-קיור לייזר ספורט מפחית כאבים ומטפל בדלקות, באמצעות טיפול הנמשך כ-6-8 דקות, פעמיים ביום. החידוש המהפכני שבמוצר הוא ממדיו הקטנים, המאפשרים למשתמש לטפל באופן עצמאי - ולהתרפא בכל מקום וזמן שמתאים לו. וכך לשמור על רצף טיפולי יום יומי, המשפר את התוצאות.

אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

האם יש תוצאות מחקרים אודות יעילות המכשיר?

מחקר שנערך על ידי המכון לרפואת ספורט של הרשות הפדרלית לביו-רפואה ברוסיה (FMBA) בחן את יעילות בי-קיור לייזר ספורט, לטיפול בפציעות בברכיים ולטיפול באוסטיאוארטריטיס - פציעות שחיקה כתוצאה מעומס יתר, בקרב ספורטאים מקצועיים. מחקר זה מצא יעילות משמעותית של בי-קיור לייזר והפחתה כמעט מוחלטת של תסמיני כאב בברכיים, בקרב הספורטאים שלקחו בו חלק.

במחקר השתתפו 20 חברי נבחרות רוסיה, הסובלים מאוסטיאוארטריטיס של הברכיים או מפציעות בברכיים - ועוסקים בענפי ספורט מגוונים: כדורגל, כדורסל, רוגבי והתאבקות.

מה עולה מניתוח תוצאות המחקר?

מניתוח נתוני המחקר עולה כי כבר לאחר 7 ימים של שימוש במכשיר, ממוצע ההפחתה ברמת הכאב, בקרב כל משתתפי המחקר, היה בשיעור דרסטי - כ-50%. ממוצע ההפחתה בקרב כל משתתפי המחקר, לאחר 14 יום, הוא עוד יותר משמעותי ומגיע עד למעלה מ-90% הפחתה בכאב.

עד כמה נתון זה נחשב גבוה, בהשוואה לנתונים של טיפולים אחרים?

נתון זה הינו נתון יוצא דופן ברמתו, גם בהשוואה לטיפולים תרופתיים וטיפולים אחרים הנהוגים במקרי אוסטיאוארטריטיס. בסיום הטיפול, רמת הכאב שדווחה בקרב כל המטופלים היא קלה ביותר, כמעט בלתי מוחשית.
מסקנות המחקר הן כי בטיפול קצר טווח, ניתן להפיק תועלת משמעותית בהפחתת כאבים שמקורם באוסטיאוארטיריטיס ו/או חבלה במפרק הברך, באמצעות השימוש בבי-קיור לייזר, שהינו טיפול לא פולשני - וללא תופעות לוואי.

בי-קיור לייזר זכה בפרס החדשנות בתערוכת מדיקה 2014, כמיזם החדשני והמבטיח ביותר בביתן הישראלי.

מהי שכיחות השימוש, נכון להיום, במכשיר בי-קיור לייזר?

עשרות אלפי אנשים בעולם, הסובלים מבעיות כאב, אורתופדיה ובעיות עור, כבר נהנים מיתרונות הבי-קיור לייזר, המוצר המהפכני בפיתוח ופטנט ישראלי. הבי-קיור לייזר מיוצא בהצלחה למדינות רבות: אנגליה, צרפת, שוויץ, הולנד, בלגיה, דרום אפריקה, אוסטרליה ומדינות רבות נוספות.

בואו לדבר על זה בפורום פיזיולוגיה של המאמץ.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום