צרכנות רפואית מס' 122

(0)
לדרג

טיפול באוטם שריר הלב, מוצרי אנטי אייג'ינג, כורסת עיסוי וכריות חימום להקלה על כאבים: כל מה שחדש בצרכנות

מאת: מערכת zap doctors
טיפול באוטם שריר הלב

מחקר שנערך בארה"ב על יותר מ-20,000 חולים עם סוכרת סוג 2 מצא שתחילת טיפול באינסולין לנטוס הובילה להפחתת מקרים של אוטם שריר הלב, בהשוואה לחולים שטופלו באינסולין NPH.

הממצאים החדשים, שהוצגו בכנס הקרדיולוגי האמריקאי, הינם בין הראשונים בהערכת שיעור מקרי אוטם שריר הלב בחולים שטופלו באינסולין לנטוס - אינסולין שכיח לטיפול בחולי סוכרת סוג 2 לשליטה ברמות הסוכר.

הנתונים הראו כי שיעור היארעות אוטם לבבי בקרב מטופלי לנטוס היה נמוך במידה ניכרת לעומת אירועי אוטם לבבי במטופלי NPH בתקופת מעקב ממוצעת של שנתיים. יחס הסיכון הלא מתוקן לאוטם לבבי היה 0.64 (רווח בר סמך של 95%: 0.539-0.761). גם לאחר תיקון לפקטורים רבים הקשורים בחולים, הסיכון הלבבי נשאר נמוך בקבוצת המטופלים בלנטוס לעומת NPH (יחס הסיכון 0.73: 0.6-0.89).

אנטי אייג'ינג מהטבע

קיימים שלושה פרמטרים מרכזיים לתהליכים העוברים על העור: הגיל הביולוגי של רקמות; הנושא הסביבתי-התנהגותי (אקלים, תזונה, היסטוריה רפואית וכו') והגיל מההיבט ההורמונאלי (אסטרוגן, פרוגסטרון, כמויות ואיכויות של חלבונים וכו').

חברת "מורז צמחי מרפא", המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים קוסמטיים ופרא-רפואיים על בסיס צמחי מרפא, מייצרת מוצרים המטפלים בעור על בסיס צמחי מרפא, בהם הרכיב הפעיל הינו 100% טבעי.

מוצרי מורז מבוססים על צמחי ארץ ישראל אשר ניחנו בסגולות ריפוי רבות. בנוסף, הם מכילים מרכיבים אורגניים, ויטמינים וחומצות טבעיות ששומרים, מאזנים ומרגיעים את רקמות העור. התכשירים והקרמים מגנים על העור מפני יובש, נזקי אקלים וזמן, ומשמשים לשיקום והגמשת עור סדוק תוך הענקת לחות, הזנה ומגע נעים וחלק.

סדרת הקוסמטיקה הטבעית כוללת: פוליגונום - משקם את רקמות עור, מליסה - משפר את תיפקוד התאים ובעל פעילות אנטי אייג'ינג רחבה ורוזמרין.

לרכישת המוצר on-line - לחצו כאן.

כורסת עיסוי ומתיחה

חברת "ד"ר גב", מציגה את כורסת המגע האנושי מבית "אינטראקטיב" האמריקאית. הכורסא פועלת על-פי טכנולוגיה חדשה וייחודית המדמה עיסוי במגע יד אדם, כולל עיסוי שיאצו באזור השוקיים וכפות הרגליים. בנוסף, הכורסא משלבת עיצוב חדשני הכולל ריפוד עור יוקרתי אשר מגיע במגוון צבעים צעירים וסולידיים.

טכנולוגיית המגע האנושי בדגם HT270 מדמה עיסוי משולב של זרועות וכפות ידיים. מנגנון העיסוי החדיש הוא תלת מימדי ובאזור הכתפיים הוא נצמד לגוף ומעניק עיסוי אנושי מקצועי ומענג במיוחד. לכורסא 4 סוגי עיסוי, 3 תוכניות עיסוי מובנות ומנגנון Stretching המאפשר מתיחת גוף מלאה.

זוהי הכורסא היחידה בעולם המומלצת על-ידי הקולג' האמריקאי לכירופרקטיקה אורטופדית.

ניתן להשיג את הכורסא ב"דיזיין סנטר", בעלות של 14,999 ש"ח.

מוצרים מחממים

חברת WonderFeel מבית 'חממית', המתמחה בכריות חימום מן הטבע, מייצרת כריות המלאות בזרעי פשתן ומסייעות להקלה על כאבים באזורי מפרקים שונים על-ידי חימום (באמצעות המיקרוגל) או קירור (באמצעות המקפיא) של זרעי הפשתן הנמצאים בכרית.

זרעי הפשתן שומרים על החום או הקור שבכרית למשך זמן רב ומקלים על כאבי הצוואר, ברכיים, פרק היד, כאבי ראש, מיגרנה ועוד. הכאבים נובעים משרירים תפוסים, דלקות פרקים, פגיעות בעצמות ושחרור התכווצויות.

אופן השימוש במוצרים הוא פשוט וכל מוצר מותאם למבנה איזור הגוף.

^^להלן כמה דוגמאות של מוצרים:^^

מפרקית לעכבר המחשב - המפרקית מתאימה עצמה לכף היד לנוחות מירבית בזמן העבודה ושמירה על בריאות כף היד. עלות: 39 ש"ח.

צווארון - מותאם לאזור הצוואר, מקל על הלחץ המופעל על שרירי הגב בעת ישיבה ממושכת מול המחשב. ריח הלבנדר המופץ בעת השימוש מרגיע ומקל על מתחים נפשיים ועל לחצי היום יום. עלות: 89 ש"ח.

מפרקית לברך - להקלה על כאבי ברכיים ושחיקת סחוס. עלות: 89 ש"ח.

חגורת גב - להקלה על כאבי גב. עלות: 129 ש"ח.

כרית לעיניים - להקלה על כאבי עיניים ולחץ. עלות: 49 ש"ח.

כרית למיגרנה - למקרים של כאבי ראש ומגרנה. עלות: 89 ש"ח.

המוצרים נמכרים בבתי המרקחת וברשתות הפארם.

לרכישת הפרטים on line - לחצו כאן.

בואו לדבר על זה בפורום קרדיולוגיה - הפורום הרשמי של האיגוד הקרדיולוגי, בפורום אנטי אייג'ינג ועיכוב תהליכי גיל, בפורום בריאות הגב ע"י דוקטור לכירופרקטיקה ובפורום שחרור מכאבים בטיפולי גב, צוואר וראש.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום