יתר לחץ דם תחתון
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 54 . עוקב אחרי לחץ דם. בבוקר בממוצע 122/90 , בלילה לפני שינה בממוצע 140/95 . אני מבין שהתחתון הוא הבעיה. האים נדרש טיפול תרופתי והאים יש טיפול ללחץ דם תחתון ?
החשיבות באיזון יל"ד נכונה גם לגבי הערך התחתון (דיאסטולי) וגם לגבי הכערך העליון (סיסטולי). יל"S שלך הוא גבולי ולכן יש מקום לנסות טיפול לא תרופתי הכולל ירידה במשקל, דיאטה עשירה בפירות, ירקות וסיבים, המעטה של מלח והקטנה של צריכת אלכוהול. באם הנ"ל לא מאזן את ל"ד בתקופה של 3 חודשים יש מקום לשקול טיפול תרופתי. תודה