מפוי לב תליום
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 51 עם כולסטרול גבוה , לוקח כדור כל ערב בזמן אחרון ומנסה דיאטה. בצעתי מפוי לב עם תליום. יצא תקין בכל הפרמטרים . אין עדות לאיסכמיה וסיכון קטן מאד לאיסכמיה. שאלה שלי האים תוצאות אלו מצביעות / מרמזות על אחוזי סתימות בפועל או מצביעות רק שאין סתימות קריטיות . אודה לתשובתכם.
לקריאה נוספת והעמקה
המפוי מלמד שאין חסימות הגורמות לירידה בזרימת הדם ללב וזה הנתון החשוב. המפוי לא שולל קיום טרשת עטרקעם לא חסימתית אבל בכל מקרה הטיפול הוא תרופתי למניעה ואותו יש לבצע בכל מקרה (הורדת שומנים, הגברת פעילות גופנית) תודה