האם זו הפרעת קצב?
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בחודשים האחרונים אני מרגישה דפירות לב מהירות יותר בזמן מנוחה...זה לא מלווה בקוצר נשימה או בשום תחושת אינוחות אחרת , האם זו הפרעת קצב? ואם כן...מה כדאי לעשות בנידון? יש משהו באורח החיים שאפשר לשנות כדי לעזור חוץ מטיפול תרופתי?
סליחה על הניג'וס :) ... רק תוספת של פרטים שאולי חשובים , אני בת 48 , והדופק המהיר אליו אני מתייחסת אינו מופיע בעקבות פעילות גופנית , התדירות שהיתה נמוכה בהתחלה הפכה ליומיומית עכשיו , עדיין אין שום תחושת אינוחות רק תחושה של פעימות לב מהירות יותר
קשה לדעת, לעיתים אנו חשים יותר את הדופק בזמן מנוחה כאשר תשומת הלב שלנו אינה בדברים אחרים. כדאי לבדוק מה קצב הלב באותו זמן ואם יש חשד לדופק מהיר או לא סדיר ניתן לבצע הולטר להערכה תודה