דופק מהיר לאחר סחרחורת
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 30, לאחרונה היו לי 2 התקפים של בהפרש של 4 חודשים של דופק מהיר מאוד מלווה בסחרחורת, ההתקף נמשך כרבע שעה, ללא סיבה מיוחדת. עשיתי א.ק.ג בדיקות דם לאחרונה ואקו במאמץ (מלפני 4 שנים). הבדיקות היו תקינות. הרופאת משפחה חושבת שמדובר בהתרגשות למרות שיש לציין שזה לא קרה בעקבות או סמוך לארוע ספציפי שיכול היה לעורר התרגשות. ברצוני לדעת אם יכול להיות שאני סובלת מהפרעות קצב. אילו בדיקות עליי לעשות?
יש אפשרות שהסחרחורת נבעה מהפרעת קצב. כדאי לבצע הולטר ולשקול ניטור ממושך יותר באם ההולטר תקין (מה שלרוב קורה כאשר תדירות ההתקפים נמוכה) תודה
תודה רבה על תשובתך. כבר קיבלתי הפנייה להולטר, מה זה ניטור??