דופק לב מהיר ודרלין
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' פוקס שלום אני בת 45 בריאה בד"כ סובלת מזה שנה מדפיקות לב מהירות גם במצב מנוחה שזה קורה פתאום עוב את 100 לדקה מפריע מאד ומעייף . כל הבדיקות המתבקשות נעשו ויצאו תקינות אבל אני סובלת מהתופעה . הוחלט על טיפול בפרולול 10 מ"ג פעמיים ביום לפי הצורך. שאלותי הן: האם לקחת קבוע או בשעות קבועות ובאופן קבוע זה יותר יעיל לתופעה כי כך זה פשוט לא עוזר לי בכלל האם להגדיל את המינון האם תרופה אחרת יותר טובה לזה תודה מראש על התיחסותך לשאלותי אלונה
ההחלטה האם לקחת טיפול קבוע או רק בזמן התקף תלוייה בתדירות ההתקפים - אם הם נדירים הרי כדאי לקחת רק שהם מתרחשים. בכל מקרה על מנת להגיע לאבחנה אפשר לבצע ניטור ממושך שבו את מבצעת הקלטה בזמן הארוע (לדוגמא דרך חברת מוניטור) תודה