תוספת לשאלתי הקודמת
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בקשר לאבא. טעיתי הוא אומר שפנה לאקו לב בעקבות מיחושים. ובנוסף אאורטה השתנה מ35 בשנת 2002 ,28 מ"מ בשנת 2004 בשנת 2006 הרופא כתב תקין. עכשיו 37 מ"מ. מה זה אומר? מה הסיבה להבדלים?
מבחינת רוחב אבי העורקים סה"כ הקוטר בגדר הנורמה לגבי העובדה שאביך חש מיחושים בחזה, יש כן להמנע ממאמצים עד לגמר הבירור. אקו במנוחה אינה בדיקה המיועדת להערכת זרימת דם ללב ויש לבצע בדיקה מתאימה (אקו במאמץ) או לשקול הדמיית עורקים כולל צינתור, וזאת בהתאם לחומרת התלונות של אביך תודה