כאשר עושים מיפוי לב, מה למעשה הרופא מחפש בבדיקה ..
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כאשר עושים מיפוי לב, מה למעשה הרופא מחפש בבדיקה ... כלומר, מהם המדדים שעל פיהם הרופא לוקח החלטה לגבי הפתולוגיה.
לקריאה נוספת והעמקה
אני לא רופא ועברתי מיפוי לב . נאמר לי ע"י הרופא האחראי לנושא שבבדיקה זו בודקים אם יש סתימות בעורקים סביב הלב.
הרופא בודק סמפטומים, מידת מאמץ שמבוצעת, תגובת דופק ולחץ דם, שנוי באק"ג (צניחת ST או במקרים נדירים עליית ST) הפרעות קצב וכן שנוי קליטה של החומר הרדיואקטיבי בין אזורי הלב השונים וכן קיוןם שנוי בין מנוחה למאמץ (או בין מנוחה למתן תרופה הנקראת דיפרידמול) תודה